Våta drömmar.

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Kanske inte om onani men intressant.
Någon här som haft våta drömmar??
Vad fick er till orgasmen, vad drömde ni om?
 

Krister

Medlem
Kön
Man
Kanske inte om onani men intressant.
Någon här som haft våta drömmar??
Vad fick er till orgasmen, vad drömde ni om?

Ja det lär nog vara ett flertal som haft våta drömmar.
Har haft det ett par gånger vad jag kna komma ihåg men om jag drömde om något speciellt har jag ingen aning om.
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
beror på vad du menar exakt?
våta drömmar kan man ju ha när man dagdrömmer också, mig veterligen! ;)
men för att bidra till erfarenhetsinsamlingen kan jag berätta att jag drömt att jag har sex, fått en orgasm i sömnen och sen vaknat och onanerat...! ;)
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
beror på vad du menar exakt?
våta drömmar kan man ju ha när man dagdrömmer också, mig veterligen! ;)
men för att bidra till erfarenhetsinsamlingen kan jag berätta att jag drömt att jag har sex, fått en orgasm i sömnen och sen vaknat och onanerat...! ;)

var precis de jag tänkte på...orgasm i sömnen

själv har jag haft flera en del lite konstiga en del bara underbara
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Får verkligen ofta orgasm i sömnen!:p Speciellt om man känner sej riktigt sexuellt frustrerad, haha:D Och orgasmerna är verkligen obeskrivligt sköna dessutom:p:oops:
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Får verkligen ofta orgasm i sömnen!:p Speciellt om man känner sej riktigt sexuellt frustrerad, haha:D Och orgasmerna är verkligen obeskrivligt sköna dessutom:p:oops:

faktiskt har jag haft nåra av dom bästa i sömnen för då ärde precis som man vill :)
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Säg det! Man gör det bara. Drömmar kommer man ju oftast ihåg, varför skulle man inte kunna komma ihåg och känna orgasm??
Jovisst, drömmarna kan man allt minnas, eftersom de sker psykiskt. Men att minnas något fysiskt, är för mig, konstigt. Skulle någon prata med mig i sömnen, eller kanske slå till mig; så minns jag det inte när jag väl vaknat upp.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Det jag försöker komma fram till, är att du är "halvvaken" när du får orgasmen, eller? Har du/ni vaknat av orgasmen?
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Nej, aldrig haft en orgasm men varit väldigt blöt :oops:;) i härligheten ...
 
G

Guest

Gäst
visst har man vaknat mitt i en skön dröm med en kladdig fläck i kalsongerna, oftast om man inte fått utlösning på länge..
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
När jag var yngre hände det rätt ofta att jag fick utlösning i sömnen. Men nu var det länge sen. Tack och lov måste jag nog säga, eftersom det kunde vara rätt pinsamt att vakna och vara kladdig, beroende på var man vaknade :oops:.
 

TheHeretic

Ny medlem
Kön
Man
nä har fan aldrig drömt om sex.. jag har drömt om att jaga sex, men har alltid vaknat innan det hänt nåt eller så hände det ingenting alls
:/
 

toyboy

Ny medlem
Kön
Man
[navy]drömmer ofta om sex å e nästan alltid kåt när ja vaknar, men på 23 år har det aldrig blivit en utlösning i sömnen...[/size=2][/navy]
 

mr me

Medlem
Kön
Man
jag har aldrig haft våta drömmar, kan vara för att jag aldrig hinner bygga up "trycket" som krävs?:oops:
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Instämmer , har aldrig fått en utlösning i sömnen.
Är tacksam för det.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var yngre så fick jag det, var ingen hitt då tyckte jag. blev bara kladdigt. Brukade vakna precis vid orgasm, men kännde inget. Dock ville jag inte bli kladdig så jag knep om huden och sprang på toa... Det var väll därfor jag började onanera på kvällen för att slippa vakna blöt när man skulle gå till frukosten på morgonen innan skolan :oops:
 

mr_frantic

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
det har hänt att man vaknat med en spermakletig kudde. Har jag inte runkat på ett par dar och sover naken är det som att be om det...
 
Toppen