va Tycks?

J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Sorry men det blir betyg 1 på en skala mellan 0 och 5. Snygg kuk, men sedan da?

Du ber om kontakt, men erbjuder ingenting. Bertättar inte vad du är intresserad av, eller vad du kan erbjuda.

Sorry det blir en omstart.

/JOhan
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Va Tycks ?? Kolla min presentation :p

Knappast värd att starta en tråd för iaf!! Tur att vi fortfarande har kvar mederatorer på den här forumdelen iaf *puh*

Sorry... se Josch00 inlägg för tips!
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Määh.. skärp er, vae detta...!
Varmt välkomnande var det här.

Touring,
Nu är det ju så att det här forumet går igenom en smärre depression för tillfället.
Ett par väldigt högt värderade personer har lämnat forumet därför att vissa medlemmar betett sig som svin.

Att bara visa kuken i sitt krypin tillsammans med en rad som säger att man e kåt o glad är inte direkt poppis just nu.

Annars, välkommen till forumet!
Var trevlig och respektera alla här som du själv vill bli respekterad, så kommer du att trivas.
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Benster har rätt, jag ber om ursäkt.

Jag vidhåller min kritik av Tourings krypin och håller med om att det här är fel forum.

Men detta är inte själ nog att inte faktiskt, framföra sina åsikter i en mer hövlig ton.

Dock Touring_ har varit medlem i två månader, och i alla fall jag brukar försöka titta runt lite innan jag börjar posta.

För att få koll på stilen, se var man postar vad och så, och hade Touring gjort detta så kunde man lätt snappat upp ...

Men du Toruing välkommen till den mer publika delen av Ona, hoppas vi får se många spännande och tänkvärda inlägg, och snälla ryck upp din pres. :D

Kolla in Bensters den fångar inte in mig, men den är precis vad man kan önska sig att ett krypin.

JOhan
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Määh.. skärp er, vae detta...!
Varmt välkomnande var det här.

Skärp dig Du!! Killen ber om kritik och han får det.
Eller måste man hela tiden stryka alla medhårs ?

För övrigt så tycker jag tråden är onödig och även
om inte är det (?)annars så ligger den i fel delforum
ändå, dubbelfel!!

Annars så håller jag med dig; Var trevlig och respektera alla
här som du själv vill bli respekterad, så kommer du att trivas.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tja, om vi säger såhär: Tar man sig tid att läsa vad kvinnor har uttryckt så är det den som bär kuken som är viktigare än kuken självt. Du har lyckats visa en kuk, och helt totalt undvikit att skriva så mycket som en rad om den som bär den.

Så hos de som jag antar är din målgrupp har du lyckats att helt straffa bort dig, trots att hela forumet är en gruva av information för vad du skulle kunna fylla din presentation med.

Fast åh andra sidan så har ju Challe också skrivit att det 100% garanterade sättet att få kontakt med killar här är att visa könet i sin presentation. Så om du är homosexuell, och/eller detta är din avsikt, så ber jag om ursäkt för kritiken, och får i stället säga att du nog har lyckats perfekt.
 
Toppen