Vad är attraktivt hos killar?

Kön
Kvinna
Utseendet spelar roll, mer som en inkörsport. Men man inser rätt snabbt om personen ej är något att ha (då får han vara hur snygg som helst). Jag tycker det viktigaste är att personen är självständig, mycket humor och att han är fräsch rent hygentiskt (givetvis så kräver jag det inte jämt, men om personen bara har förvana att duscha 1 gång varanann vecka så blir det lite icky)
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
En speciell gång jag tänker på, jag träffade en kille på krogen. Han var snygg, maskulin, stark och hade ett sådans leende som man kunde göra vad som helst för att se. Jag drog många skämt och var säkert urcharmig bara för att jag skulle få se det där leendet.
När denna kille skrattade så log hela ansiktet, det får mig att drömma bord.

Han var alltid steget före, tog min hand när jag egentligen ville men inte vågade, kysste mig när jag ville men var lite för blyg för att göra kyssen till verklighet. Det tände jag på.

En gentleman, jag gillar och tänder på drömprinsar. Även om dom inte är det, så får dom gärna spela med bara för att få mig att tända.

Miss. A
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Oj oj oj, det finns sånna skickliga skådespelare i detta land :)
Tro mig, jag har blivit blåst av dom flesta ;)

Miss. A
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Jo fast, det ligger ju en viss charm i det också.
Jag tänder på gentlemän och drömprinsar, om det bara vore för en kväll så är jag fortfarande lika tänd. Det är den här en gångs upplevelsen som jag tror ursprungliga skribenten syftade på. Vad som får en att gå igång.

Så även om jag har blivit blåst, så har det varit en fantastisk engångs upplevelse. Många gånger har det varit värt det. :)

Det ligger ju också i charmen att någon försöker låtsas att vara någonting som den inte är, bara för en kväll, bara för att vara dig till lags.
Det var så jag menade med:
"En gentleman, jag gillar och tänder på drömprinsar. Även om dom inte är det, så får dom gärna spela med bara för att få mig att tända."

Miss. A
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Hittar jag en äkta drömprins på stan fångar jag honom och släpper honom aldrig.
Han med stort H kommer vara en sådan person.

Under tiden i letandets gång får jag gå runt och vara småtänd på kopiorna :p

Miss. A
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Sånt känns, det märker man efter ett tag. Denna person är någonting utöver alla andra.
Eller här sitter jag och låtsas som att jag vet allting, hur ska jag veta, jag har inte hittat honom än =D

Miss. A
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Miss. A

Jo fast, det ligger ju en viss charm i det också.
Jag tänder på gentlemän och drömprinsar, om det bara vore för en kväll så är jag fortfarande lika tänd. Det är den här engångs upplevelsen som jag tror ursprungliga skribenten syftade på. Vad som får en att gå igång.

Så även om jag har blivit blåst, så har det varit en fantastisk engångs upplevelse. Många gånger har det varit värt det. :)

Det ligger ju också i charmen att någon försöker låtsas att vara någonting som den inte är, bara för en kväll, bara för att vara dig till lags.
Det var så jag menade med:
"En gentleman, jag gillar och tänder på drömprinsar. Även om dom inte är det, så får dom gärna spela med bara för att få mig att tända."

Miss. A

Jo det stämmer: jag menade just vad som är attraktivt så där på en gång.

Jag måste säga att jag blir förvånad över att du tycker det finns en charm i det där med att folk gör sig till. Jag menar, de där killarna är ju inte efter att vara dig till lags. Inte egentligen! Snarare är de dig till lags för att få det de vill ha.

Ren skär egoism alltså. Inte så där jättecharmigt väl!?
 

Miss. A

Ny medlem
Kön
Man
Nej inte när du vinklade det så :)
Men jag tror ju på att det fortfarande finns killar som inte alltid är ute efter att få mig i säng. Killar som bara är ute efter en flirt...som kan leda till något mer.
Killar som gör sig till för att charma just mig, sen om det visar sig vara en ren bluff bryr jag mig inte så mycket om, om jag visste villka "spelreglerna" var.

Miss. A
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Flörten är ju den roliga delen, visst attt få nån i säng kan ju vara trevligt, men utan flört innan tror jag nog jag skulle få det svårt att gå igång. En trevlig flört är alltid skoj även om det inte leder till sänghalmen..
 

ony

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Miss. A

Nej inte när du vinklade det så :)
Men jag tror ju på att det fortfarande finns killar som inte alltid är ute efter att få mig i säng. Killar som bara är ute efter en flirt...som kan leda till något mer.
Killar som gör sig till för att charma just mig, sen om det visar sig vara en ren bluff bryr jag mig inte så mycket om, om jag visste villka "spelreglerna" var.

Miss. A


Jo självklart finns det utan tvekan killar som inte bara vill få dig i säng... Vet många polare som inte ens har sex med en tjej förns dom känner henne o känner att några känslor kan vara på g, precis som moí

Men trevligt iaf o höra om en tjej som gillar Gentlemän o inte svin som alla andra! :)
 

ulysses

Medlem
Kön
Man
"Vet många polare som inte ens har sex med en tjej förns dom känner henne o känner att några känslor kan vara på g, precis som moí"
Yay! Jag som faktiskt ofta känner mig dum när jag inte vill pippa hämningslöst med vemsomhelst direkt - hade gjort mig galen jue - och därför är brutalärlig och dödar alltför mycket intresse alltför fort; vill ju inte vara ens i närheten av en tease. Å andra sidan har jag mycket och gärna förutsättningslöst oralsex o grov petting, men tyvärr är det få som gillar bara sånt.
 
Kön
Man
Det känner jag igen! Det kan vara motstånd mot att få grovhångla och pilla... men har man väl kommit dit brukar tjejen inte ge sig förrän hon får kuk. Lite konstigt, för mig som kille är gränserna mer flytande men för de flesta tjejer är det av eller på. :)
 
Toppen