Vad är bra och mindre bra med porrbiograferna i Stockholm och finns det andra alternativ ?

Anders11

Medlem
Kön
Man
Jag undrar vad ni har för erfarenhet av Blue Vision och Manhattan , är det bra, vad är bra, mindre bra ?

Hur inbjudande är utrymmena att vara mer eller mindre naken o ha kuken framme, att runka etc ?

Jag var på Blue Vision häromdagen, efter några timmar kändes det som att jag gjort allt som fanns att göra solo ...

Folk troppade av också .

En tjej som jobbade där sa att man kan göra vad man vill även intill cafeet där det finns en liten soffa och en barstol, ett bord o två st TV. några hade kollat lite konstigt tyckte jag när jag runkade där .

Men de ä bara o gå loss sa hon, hon hade sett mycket mer uppseendeväckande saker på stället .

Jag vet inte om det har snackats på det sättet i andra inlägg, alltså inte att man ska dit o ev ses utan hur bra är ställena .

Det kostar en del, det vore en idé om det skulle finnas nåt ställe där man kan göra samma saker utan kostnad, om man skulle hitta nåt helt ostört ställe .
 

Anders11

Medlem
Kön
Man
Ja så är det .. om de känns rätt .
Jag kör solo bland folk ..
Om de finns nån tjej så tänder de till riktigt men det är mer ovanligt än i början på 2000 på The Basement på Bondegatan, det var packat med folk ofta o h vanligt med par .
Även längre tillbaka på dom andra ställena jag nämnde .

En stor tillgång är knullrummet på Manhattan , det är öppet högst upp vid taket så man hör och kan se genom fönstret om inte draperier är för .

Man vet inte när det finns folk där, om man har tur så är de det .
 
Toppen