Vad är det som får vissa....

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
...tjejer till att klä av sig och visa upp sig på Internet? Och inte bara där, det vimlar av tidningar där tjejer visar mer än på badstranden.

Personligen tycker jag ju så klart om att se på vackra människor, men att ta av mig och fläka ut mig i diverse ställningar till allmänhetens beskådande? Näe, inte jag inte...

Någon som har erfarenhet av detta som vill dela med sig, (ja inte bilder alltså...), av detta och förklara så man förstår av vilken anledning?

:sleep: Är det för egen njutning eller andras? För pengarna? Känns det inte genant att se dem sedan? (Å frågorna bubblar här.....)

:love:
 

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Jag har tagit lite bilder för ett par tidningar. Pengarna var inget vidare även om det blev lite betalt. Tyckte bara det var oerhört häftigt. Var lite pinsamt när en kille kände igen mig, men annars är det inget jag tycker är genant, jag är stolt över min kropp
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Alltså! Jag har ingen egen erfarenhet men jag blir lite irriterad över att det skulle vara genant för just tjejer:sleep:

Vad är det för fel att visa upp sig om man har den läggningen?

Hellre tjejer som fläker ut sig än dubbelmoralen som visas i exempelvis TV4 där Tone (vädertjejen) fick sluta för att hon hade en uppknäppt jacka i Slitz[B)]

Moralkärringar är ett större problem än tjejer som visar vad de har och är stolta över det!

Nu kanske det är dags att berätta att jag verkligen inte anser att FridaA är en moralkärring:love:


Förlåt om det här inte alls är svar på frågan som du ställer:oops:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bra svarat Knoppen! Varför skulle det vara genant just för tjejer? Den där grejen med Tone är ju så pinsam för TV4 så det finns inte! Snacka om dubbel moral. Gärna en läcker tjej i rutan, men inte FÖR läcker. Gubbjävlar.. [}:)]:D
 
Toppen