vad är det

biff

Medlem
Kön
Man
var det länge sedan?
Hur gick det till var det du som fick allt över dig eller han/hon om det var en tjej ??
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Vi hade pratat om det innan och så att det liksom skulle vara intressant att prova.
 
Kön
Man
Men det är väl inget man frågar vem som helst? Spelar ingen roll om man känner personen eller inte... man kan ju få något tillbaka rätt i ansiktet att man är äcklig eller pervers...
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Annars är nog detta generellt problem i förhållanden. Man kan ju åka ut för mindre.

En av mina polare tog upp att han ville prova analsex, tjejen fick spel och kallade honom pervers osv. Det slutade med att hon flyttade därifrån efter ett par dagar.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by heimat

Tyckte hon anal sex var så perverst så hon flyttade, måste va en prydd brud isåfall :)

Tror jag inte, det är bara att inse att det faktiskt inte är så naturligt/vanligt med allt det vi ser i porrfilmer. Jag menar, numera ses det som en självklarhet att "alla" har analsex, sen när blev det så???
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Hmm det verkar som om större delen av tjejer mer eller mindre saknar intresse för sex. De flesta av mina polares flickvänner verkar vara såna.

En annan polares tjej upptäckte att polarn hade lite porr på sin dator. Enda chansen att han skulle få ha kvar den var att jag, bevakad av henne formaterade och installerade om den.

(Passat på att utbilda polarn i hur han döljer sina grejer, som ingen har rätt att förvägra honom :) )
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Rödluvan> Menade inte att det var en självklarhet att alla har analsex utan att analsex inte klassas som direkt perverst längre jämfört med massa annat
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by GrV

Annars är nog detta generellt problem i förhållanden. Man kan ju åka ut för mindre.

En av mina polare tog upp att han ville prova analsex, tjejen fick spel och kallade honom pervers osv. Det slutade med att hon flyttade därifrån efter ett par dagar.

Den tjejen var väl inget att sörja över. Man måste ju kunna prata med varandra och väcka frågan ibland om man ska prova något nytt. Hur kul blir det annars???
 
Toppen