vad är det

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Heimat:

Jag förstår vad du menar, men jag tror också att det till väldigt stor del beror på vem man pratar med. Det finns ju trots allt fullt av folk som tycker att intimraktning är perverst, jag tror inte ens att de vill erkänna att det finns folk som har analsex.

Dock tror jag inte att vi kommer att hitta denna typ av människor på detta forum...;)


GrV:

Detta kan däremot vara liten av den typen av människor jag syftade på ovan. Vet inte om det verkligen är så att de inte är intresserade avs ex, eller att de helt enkelt inte är så insatta i det. Å andra sidan, är man inte intresserad blir man ju aldrig insatt i något nytt.
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Det kanske är så.

Frågan är hur stor del av tjejerna som är så? Av alla mina polare så är det bara 1 jag vet om som har en flickvän som verkar vettig (inte bara ang sex utan allmänt) . Men mina polare kanske dras till pryda och domderande flickvänner :)
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by GrV

Det kanske är så.

Frågan är hur stor del av tjejerna som är så? Av alla mina polare så är det bara 1 jag vet om som har en flickvän som verkar vettig (inte bara ang sex utan allmänt) . Men mina polare kanske dras till pryda och domderande flickvänner :)

Men i så fall får ju killarna skylla sej själva om dom fastnar för tjejer som domderar. Båda måste ju få ta plats. Om det inte är en lek... ;)
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by Tilda

Men i så fall får ju killarna skylla sej själva om dom fastnar för tjejer som domderar. Båda måste ju få ta plats. Om det inte är en lek... ;)

Nja om man gillar att få sitt almänna liv hindrat av diverse förbud så är det nog en lek :cool:

Nu kommer jag få på nöten, men de flesta tjejer tycks vara mer eller mindre så.
 
Kön
Man
GrV:

Varför är dina polare tillsammans med tjejer som de inte verkar trivas med!? Men det undrar väl du också. Det finns nog ganska många par som är tillsammans (och kanske inte trivs) och skulle må bra av att bryta upp och söka sig ny partner.

Visst, jag har också sett några exempel på "pryda och domderande" tjejer i min närhet. Men det finns som tur är andra typer av tjejer som inte är på det sättet. Jag personligen tycker inte det är så stort problem om det är pryda och domderande eller inte utan att hitta kvinnor överhuvudtaget som inte är upptagna. I den relativt lilla stad som jag bor i är utbudet begränsat.

För min del vill jag inte ha någon som domderar utan man ska kunna lösa vardagens problem och sysslor ändå. Om kvinnan är pryd är väl en annan sak men det brukar väl lösa sig när man väl kommer till skott och ska ha sex. Att min eventuella pryda kvinna inte går runt och pratar om sex titt som tätt skulle inte störa mig nämnvärt.

Jag kan förstå att vissa tjejer inte gillar när deras partner sitter och tittar på porr på datorn.

Rödluvan:

jag håller med dig om att rakat kön nog anses som perverst ute bland "vanligt" folk. Analsex ansågs väl perverst och udda förr.
 

GrV

Ny medlem
Kön
Man
Jag undrar också det. Men om jag får gissa så är många killar rädda att bli ensamma så hellre härdar man ut. Det anses ju dessutom fortfarande (speciellt ute i mindre städer) att det är något fel på killar som är ensamma.

Jag tror att det gäller att hitta en tjej som har egna intressen, gemensamt för polarnas tjejer är att nästan ingen av dem har några intressen förutom att leva tilsammans med sin pojkvän (kommer inte på någon bättre formulering)

Det finns ju olika grader av prydhet osv men man måste ju kunna ha en dialog.

Om en tjej skulle fråga om hon fick smörja in mig med fiskrens för att sen stampa mig på pungen med kängor så skulle jag förvisso säga nej, men jag skulle inte bryta bara för det :)
 
Kön
Man
Jo jag känner igen det där att det anses vara "fel" på killar/män som inte funnit någon kvinna och som bor och lever ensamma. Och är man "gammal" som jag så är det ännu värre. Det gäller som du skriver främst i mindre städer. I storstäderna är det ju vanligt med folk som är singlar och bor ensamma. Framförallt i Stockholm verkar det vara vanligt med ensamhushåll.

Grv, du har nog rätt i din gissning om att vissa killar är rädda för att bli ensamma och att de härdar ut i ett förhållande som inte är riktigt bra. Hmm, gäller nog tvärtom också....tjejer som härdar ut som inte vill bli ensamma.

Några gemensamma intressen bör man nog ha. Att bara ha "mys-samvaro", kel, smek och sex som gemensamt intresse håller väl inte i längden. Möjligen om man är nykär men det varar inte för evigt.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
runkaärskönt:

Jag tror nog, eller vet kanske är det rätta ordet, att analsex fortfarande anses vara sexuellt avvikande, av många.Mycket tror jag beror på ren okunskap, så var det för mig i alla fall.


GrV:

Det finns nog tyärr väldigt, väldigt många som hellre är kvar i ett dåligt förhållande än lever ensamma, har fått för mig att det är vanligare bland killar än bland tjejer. Fast mycket kan nog bero på gammal vana också, man har varit tillsammans ett tag, allt går på i samma gamla spår, livet rullar på helt enkelt. Usch, har en stor skräck att hamna i den situationen!
 
Toppen