vad är en orgasm?

skiller

Ny medlem
Kön
Man
jta.. jag undrar vad en orgasm egentligen är.. jag är inte så gammal och är inne i mitt första förhållande som vi har sex i.. vad är det som händer när tjejen får orgasm?
jag vet liksom inte eftersom ingen har berättat för mej.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag skulle vilja säga att det är ett lustfyllt tillstånd, hos mig så ökar pulsen, hjärtat slår snabbare, blir en aning skakig, och kniper ihop benen av någon anledning.
 

matsistan

Medlem
Kön
Man
... men det är i normalfallet inget du märker. I fittan alltså. Förhoppningsvis märker du det på hennes andhämtning, men inte säkert.
 

skiller

Ny medlem
Kön
Man
ok vad bra för det är jud et som är svårt.. jag vet ju inte om jag har gjort det..'

tack för svaren
 

coffeegirl

Medlem
Kön
Kvinna
... men det är i normalfallet inget du märker. I fittan alltså. Förhoppningsvis märker du det på hennes andhämtning, men inte säkert.

Killar som jag fått orgasm med har [red]definitivt[/red] kännt min orgasm :oops: De som jag haft en riktig orgasm med (ibland spelar man för att vara snäll..) har kommit när dom kännt hur fittan "drar ihop sig i en rad spasmer" (Gizza) och kramar kuken..
 

KåtStina

Ny medlem
Kön
Kvinna
I stort sett alla fall när en tjej får orgasm (riktig..) så drar musklerna i fittan ihop sig i spamer/kramper/kramningar. Har inte hört nåt om att den inte gör det... eller..
Nån tjej här som brukar få orgasm utan sånt:sleep::sleep:
 

Tomaz69

Medlem
Kön
Man
Kan ju även märkas om tjejen får blöta orgasmer....att det rinner eller formligen sprutar ut... men det e ju olika från tjej till tjej...
 
Toppen