Vad är mest intimt och utelämnande?

G

G-mannen [adjö]

Gäst
En kort fundering... Vad är mest intimt och utelämnande?

Att älska/knulla med någon? Att säga "Jag älskar dig" (se annan tråd), att kyssa?

Har ni någon rangordning?

Tittar jag i backspegeln kan jag säga att jag knullar innan jag älskar med någon. Kyssar känns mer intimt och dem väntar jag med (om det inte råkar ske i stridens hetta ;)). Att säga "Jag älskar dig" är allvarligt och sitter långt inne. Det har jag bara sagt till en person.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
En kort fundering... Vad är mest intimt och utelämnande?

Att älska/knulla med någon? Att säga "Jag älskar dig" (se annan tråd), att kyssa?

Har ni någon rangordning?

Tittar jag i backspegeln kan jag säga att jag knullar innan jag älskar med någon. Kyssar känns mer intimt och dem väntar jag med (om det inte råkar ske i stridens hetta ;)). Att säga "Jag älskar dig" är allvarligt och sitter långt inne. Det har jag bara sagt till en person.
Jag håller med dig
 
G

Guest

Gäst
Jag tycker att det kan variera...

Jag har aldrig haft sex med någon just bara för att ha sex... Jag har bara sex med dig om jag känner mig attraherad och trygg med dig...

Likaså med kyssar... Om jag kysser dig så betyder du något för mig...

"Jag Älskar dig" är stora ord och dem har bara ett fåtal personer hört mina läppar viska... ;)
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Den som får "nyckeln" till härligheten har nått det mest intima och utelämnande läget. Det är här jag har mina gömmor :oops: ... och det är här härligheten måste utelämna hela sig.... annars blir akten varken skön, ljuvlig eller älskvärd. Totalt avslappnad i den härliga situationen och totalt utelämnande!!!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
"Jag älskar dig" är något som för mig ska sparas tills man verkligen menar det. Jag har sagt det till en person och det kändes som om jag hade blottat hela min själ för henne. Som tur var fick jag "rätt" svar och sexet efteråt var helt underbart.
Kyssar är för mig lika intimt som sex, men lättare att göra. Allvarligt talat: hur många av er har inte hånglat med någon kille/tjej på krogen eller motsvarande utan att det blivit något?
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Å ena sidan tycker jag att det är skillnad på sex och sex, men å andra sidan visar min egen backspegel att jag är ointresserad av icke intimt sex. Jag vill ha en bred bas av "vi" följt av ett rejält lager "vill hålla om dig" och bara som toppen på isberget ett "vill ha dig". Kanske jag har något att lära där...
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Sex är bara sex och någonting man kan göra med vem som helst, likaså kyssar. Men att säga till någon att man älskar denne är definitivt något man inte kan säga till vem som helst! Att ha sex med en person man älskar är heller inte detsamma som att knulla någon man knappt känner.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Sex är bara sex och någonting man kan göra med vem som helst, likaså kyssar. Men att säga till någon att man älskar denne är definitivt något man inte kan säga till vem som helst! Att ha sex med en person man älskar är heller inte detsamma som att knulla någon man knappt känner.
Väl talat.
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
När jag var strejt hade jag alltid sex med flickvän, alltså nån jag gillade stark, till och med älskade. - aldrig one night stands.

När jag gick över till andra planhalvan fortsatte jag i samma stil. Efter att jag och min förste pojkvän gick isär hade jag några trekanter med två killar, samma killar alla gångerna. Vi hade inte så många intressen gemensamt med dem, det var bara för sex som vi träffades. Det var sex, no strings attached och det var en fantasi som jag e glad att ha fått förverkligat. Första gången var as-häftig, de två nästkommande var helt ok, men inte direkt über-fantastiska. Nu har jag en kille jag älskar. Att ha sex med honom är att älska med honom. Vårat sex är hårt, högljutt, svettigt och djuriskt. Som det ska va.
 

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Det är mer intimt att bajsa på flickans toalett, än att ha en polering - samlag -tillsammans med henne! Så det så!

:cool:
 
Toppen