Vad använder du datorn till?

laroh

Medlem
Kön
Man
Vad använder du datorn till?
Ja, för det kan väl inte vara så att du köpt datorn enbart för att ha till porrsurfning?
Eller... ?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jo:D

Jag använder datorn som arbetsverktyg, kontaktverktyg, uppslagsverk, Access TV, tidningsläsning och sist men inte minst -detta forum;):p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag använder datorn till att onanera med. Men jag tycker inte alls det är så skönt som alla säger!

Jag har prövat att vika laptopen runt snorren, men jag tkr bara tangenterna skaver, och jag har prövat att jucka i hårddisken, men det är inte heller nån höjdare... den svider! :unsure:

Gör jag nåt fel? :cool:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag använder datorn till att onanera med. Men jag tycker inte alls det är så skönt som alla säger!

Jag har prövat att vika laptopen runt snorren, men jag tkr bara tangenterna skaver, och jag har prövat att jucka i hårddisken, men det är inte heller nån höjdare... den svider! :unsure:

Gör jag nåt fel? :cool:


Nä - det är nog bara du som är för känslig:D;)
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej jag har datorn till att komunicera med o skaffa nya vänner eventuellt en partner som har samma intressen som en själv.
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag använder datorn till att onanera med. Men jag tycker inte alls det är så skönt som alla säger!

Jag har prövat att vika laptopen runt snorren, men jag tkr bara tangenterna skaver, och jag har prövat att jucka i hårddisken, men det är inte heller nån höjdare... den svider! :unsure:

Gör jag nåt fel? :cool:

Helt underbart svar. Tack för det garvet:D
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Vad använder du datorn till?
Ja, för det kan väl inte vara så att du köpt datorn enbart för att ha till porrsurfning?
Eller... ?

Läsa nyheter, bankärenden, blogga, spela mahjong, byta musik i mp3 & hantera foton.
Porrsurfningen sköter ungdomarna på nattetid utan min vetskap, kan ibland hitta sparade filer med porr/naket.
Själv har jag blivit så gammal, tycker jag sett det mesta. Blir tänd på annat än porrsurfande.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vad använder du datorn till?
Ja, för det kan väl inte vara så att du köpt datorn enbart för att ha till porrsurfning?
Eller... ?

Läsa nyheter, bankärenden, blogga, spela mahjong, byta musik i mp3 & hantera foton.
Porrsurfningen sköter ungdomarna på nattetid utan min vetskap, kan ibland hitta sparade filer med porr/naket.
Själv har jag blivit så gammal, tycker jag sett det mesta. Blir tänd på annat än porrsurfande.


Kul att se dig igen _snippan-:) Hoppas att allt är bra med dig:love:
 
Toppen