Vad gör en avsugning så speciell?

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ulysses, vad är det som gör det knepigt att suga på större kukar? Kanske det att du måste gapa mera då eller nåt annat?

----------------
[green]Runkar varje dag[/green]
 

dp-lover

Medlem
Kön
Man
Det är något väldigt speciellt att komma i hennes mun. På något underligt sätt är det både elakt och vackert på en gång.

Det är ganska intressant att hon, som numera nästan KRÄVER jag ska komma i hennes mun, började som vanilj. Men det har blivit mer och mer av ... ett helt annat slag. ;)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Själv kan jag tänka mig följande scenario:

Sitta bredvid varandra i soffan, tvmys. Jag börjar smeka hand kropp, händerna vandrar neråt. Knäpper upp byxorna, smeker. Tar fram hans kuk som jag sedan börjar slicka, suga, smeka. Runkar med ena handen för att kunna slicka och suga på hans pung. För att sedan suga hoom, slicka runt ollonet, ja, helt enkelt göra så gott jag kan för att han ska ha det så skönt det bara går. För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun!!

Det är KÄRLEK!!!;)

Hmmm... Bra sätt att göra TVkvällen lite mer intressant... :p
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Originally posted by line

Men killar acceptera att alla tjejer inte kan vill eller vet hur man ska göra och vad ni vill ha.
Alla kan ju inte allt med en och samma gång!

//L

Bra poäng! Därför tycker jag det är en fördel att prata med tjejen om hur man vill ha det. På samma sätt hjälper det att tjejen talar om hur hon vill ha det. Min flickvän och jag har haft många samtal om vad vi gillar. :p Lite upphetsande dessutom! :p
 

jojo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Har en liten fundering som någon därute kanske kan hjälpa mig med.

Som rubriken säger, vad är det som gör avsugningen så speciell? Eller, jag kanske ska börja med att fråga om den är så speciell egentligen.

Själv tycker jag väldigt mycket om själva handlingen, få leka, smeka, slicka och suga för att slutligen känna hur den varma satsen sprutar i min mun. Njuter oerhört av att få ge njutning, blir dessutom mycket upphetsad av det.
Alltså Rödluvan, man skulle kunna vända på saken - typ vad gör en rejäl slickning så skön...? Är du med? Jo, min erfarenhet av att bli avsugen är att det är själva tungsarbetet som skickar så enormt härliga känslor. Själv blir jag oerhört knäsvag vid dessa tillfällen.
Jag håller dessutom med om att det är skönt att få ge. Blir också enormt upphetsad av att se partnern njuta. Hör gärna av dig på msn kan vi surra mer...

jojo
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by jojo

Alltså Rödluvan, man skulle kunna vända på saken - typ vad gör en rejäl slickning så skön...? Är du med? Jo, min erfarenhet av att bli avsugen är att det är själva tungsarbetet som skickar så enormt härliga känslor. Själv blir jag oerhört knäsvag vid dessa tillfällen.
Jag håller dessutom med om att det är skönt att få ge. Blir också enormt upphetsad av att se partnern njuta.

Men jag tycker att det kan vara svårt att bara vara den passiva mottagaren, har mycket lättare för att ge än att ta. Dessutom ger det mig en stor tillfredställelse att veta att min partner har det skönt, finns ingen bättre känsla än det!
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
En 69a t.ex. menar du? Jovisst, den har sin charm, helt klart, men jag föredrar nog ändå att koncentrera mig på en sak i taget så att säga. Får koncentrationsproblem i sugandet.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Rödluvan

Själv kan jag tänka mig följande scenario:

Sitta bredvid varandra i soffan, tvmys. Jag börjar smeka hand kropp, händerna vandrar neråt. Knäpper upp byxorna, smeker. Tar fram hans kuk som jag sedan börjar slicka, suga, smeka. Runkar med ena handen för att kunna slicka och suga på hans pung. För att sedan suga hoom, slicka runt ollonet, ja, helt enkelt göra så gott jag kan för att han ska ha det så skönt det bara går. För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun!!

Det är KÄRLEK!!!;)

Gott att höra att du sätter kärleken i centrum.
Kärlek är att ge - eller hur, Rödluvan?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by erotique
Gott att höra att du sätter kärleken i centrum.
Kärlek är att ge - eller hur, Rödluvan?

Ja absolut, kan inte tänka mig något bättre. Det måste definitivt vara ett stort tecken på kärlek!
 

dundee__

Ny medlem
Kön
Man
Håller med rödluvan, jag är en av få (tror jag?) killar som älskar att slicka fitta och höra hur hon njuter av min tunga. En avsugning kan vara väldigt speciell, framförallt om tjejen låter en veta att hon verkligen älskar att suga ens kuk. En tjej som gör det motvilligt går fetbort, då får det hellre va!!
Men visar tjejen att ens kuk är allt hon vill ha och att hon vill ta ens sperma i munnen är man verkligen i himmelriket.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror iofs inte att du är en av få som gillar detta, jag hoppas definitivt att du är en av många som tycker om att ge njutning till sin partner! Måste vara två givare, annars kan det lika gärna kvitta! Sen om man ger och tar i omgångar, det är en annan sak.
 
Kön
Man
Att få älska med en kvinnas utrycksfulla mun med en kärleksfull, livfull tunga som smeker min penis saknar motstycke bland alla lekar på sexrepertoaren. Intimiteten och ögonkontakten i kombination med läpparnas känsliga omslutande framkallar otroliga lustkänslor och uppskattning. Det som också är viktigt är det lite "förbjudna" i att föra in sitt könsorgan i en kvinnas mun...
 

PHYZ

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
runkaärskönt, du verkar kunna ämnet avsugning bra, säker på att du itne varit brud i ditt andra liv? :p



Onani, onani, det är min livsfilosofi
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Om man ändå hade fått uppleva en avsugning nån gång...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

jonih

Ny medlem
Kön
Man
En sak som jag tänkt på: varför blundar ofta tjejen (min erfarenhet)
när hon suger ? Faktiskt så blundar många tjejer under hela sexakten.
( ja ja det är kanske så att jag inte är världens snyggaste men....)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Ja, jag har kommit på mig själv med att blunda, både när jag ger avsugning och när jag har sex. Jag tror att det beror på att det är lättare att ta till sig alla andra intryck om man "stänger av" ett annat intryck: synen. Låter det vettigt?? Bara blunda och njuta av känslan av att ha sex, känsland av att vara intim med någon helt enkelt.

Men sen är det så att jag ofta tänker på att jag måste titta lite mer på den jag har sex med, bara för att han inte ska tro att jag har någon annan i tankarna, för det är ju inte alls det det handlar om, i alla fall inte i mitt fall.

Händer allt att killar blundar de med...;)
 

galen

Medlem
Kön
Man
Rödluvan aa det låter vettigt, angående synen. iallafall då tex jag får en avsugning så är det så otroligt att blunda och njuta av alla känslor som mitt manliga organ skickar mig. och den blöta varma känslan är lik kvinnans grotta.

och med en oral behandling är det som mer eller mindre bara ligga och njuta av att ens medpart vill göra det skönt för en.

men då det gäller samlag så använder jag gärna ögonen att ha kontakt med medpartens ögon så att njutningen blir synlig för varandras ögon att se.


Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Toppen