Vad gör en avsugning så speciell?

munken_tm

Medlem
Kön
Man
Det som är specielt med en avsugning är den känslan som växer innomen av oerhör kåtslag.. som man bara kan känna just på det viset när någon leker med sin mun och tunga över min styva lämm ,, tungan som far upp och ner långsamt i början.. hennes blick möter min hennes blick är retsam.. jag stönar .. fortfrande semker jag hennes hår ömt med allt girigare semknigar min hand glider långsamt ner för hännes ryggrad..
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
En 69a t.ex. menar du? Jovisst, den har sin charm, helt klart, men jag föredrar nog ändå att koncentrera mig på en sak i taget så att säga. Får koncentrationsproblem i sugandet.

Instämmer med dig Rödluvan, det blir för distraherande. Jag vill slicka fred, och jag vill bli avsugen utan en massa annat.. Jag tycker om smaken av fitta, men också för att jag blir kåt av att göra det skönt för henne... att ge njutning.

För min egen del så är skaftet och ollonet skönast, särskilt undersidan av ollonet - mest "pirr" i... Inte pungen, för min del känns det mest konstigt när hon suger på pungen.

FLICKOR: ollonet och skaftet, runka mjukt samtidigt och sug nu inte för mjukt, den går *inte* sönder!! TA I ordentligt ;), mycket saliv och genera er inte för små slörpande ljud!! Då är det *underbart* skönt... Att sen spruta i hennes mun, när hon mjölkar mig, suger mig tom, det är helt sjukt skönt.... vansinnig njutning!!
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
det som är så speciellt med en avsugning är att man känner att tjejen enbart lägger ner tid på att jag skall ha det skönt, det finns inge sexigare än att tjejen suger av en och sedan tar hela satsen i munnen. 69 är också helt OK, nästan bättre, man blr så kåt av att se hela tjejens härlighet medans man slickar fittan och hon suger av kuken, då sprutar man rejält...
 

gladebagaren

Ny medlem
Kön
Man
Underbar tråd du lagt in. Nog för att det är underbart skönt o köra lite gammaldags in o ut men att få se sin kuk försvinna in mellan ett par läppar o möta blicken på tjejen är helt magiskt. O sen få berömma tjejen i fråga att hon suger bra o har en skön tunga o känna hur hon njuter av det. Magiskt skönt:p
O som bonus få tömma sits sats över ansiktet el i munnen, WOW. Fan jag blir ju sugen nu*L*.
 

Muff Diver

Ny medlem
Kön
Man
Jag håller med den gladebagaren...Den här tråden fick verkligen blodet att svalla...:p

Däremot tycker jag att frågan är extremt svår att svara på.... vad är det som är så gott med godis?

Personligen tror jag det har att göra med (bland annat) känslan av en blandning av underlägsenhet och (i brist på bättre ord..) tacksamhet.
Underlägsenhet då man som kille inte har nå't att säga till om i det läget och "tacksamhet" över att ens partner vill skänka en en sådan njutning...

Mycket blaj blev det, men som jag sa är det en svår fråga... :)

Hur som helst, när det görs bra (vilket är bådas ansvar!) är det helt enkel underbart!
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Ja, det är väl helt enkelt bland det skönaste som finns, om det utförs av en tjej som gillar det vill säga. Det är nog variationen och den omväxlande känslan som är mystiken i det. Även om det är fantastiskt skönt att knulla, så går det inte att få fram samma fantastiskt sköna behandling av kuken då, som vid en avsugning. Just variationen av varma mjuka läppar, kittlande tunga som leker över hela skaftet, sug, kyssar, nafsande, där ligger nog det speciella i en avsugning. Och jag tycker synd om er tjejer som aldrig får uppleva denna fantastiskt sköna handling ;).
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Jepp håller med. Det viktigaste är om man ser/märker att tjejen (i mitt fall) gillar att suga av.

Tecken på detta är väl att hon varierar sig och gör oväntade saker. Använder händerna. Slickar etc.

Kåt, intensiv eller trånande ögonkontakt är deffinitivt något som höjer det hela vid en avsugning.


Samtidigt kan en avsugning vara totalt poänglös och i värsta fall smärtsam.

Själv har jag haft oturen och mest (typ den övre majoriteten av de få jag varit med) mött tjejer som inte varit några höjdare på att suga av. Ofta har man känt av deras tänder, de har fokuserat typ enbart på ollonet och hållt lite lätt i skaftet, och sugit fibrilt och slentriant. Andra har har man knappt känt av när det gjort det, har mest känts som att ha doppat en bit av snoppen i småljummet vatten.

Så för mig har avsugningar mest varit en uppkåtare, dvs. samlaget där efter har känts lite busigare och mer spännande pga. den lilla orala behandlingen.
 

hiohoj

Ny medlem
Kön
Kvinna
[:0]Varfor gillar endel kvinnor inte att man slickar dem? :p Jag älskar att slicka fitta, ingen har häller klagat på teckniken[}:)]
 
Toppen