Vad gillar du mest hos dig själv?

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Måste jag välja??? ;) ;) ;) :cool:

Gillar faktiskt både mitt utseende och min personlighet! :cool: :cool:
(är jag en ovanlig flicka nu då?) ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Måste jag välja??? ;) ;) ;) :cool:

Gillar faktiskt både mitt utseende och min personlighet! :cool: :cool:
(är jag en ovanlig flicka nu då?) ;)

jag gör det samma, synd bara att jag inte r singel, då hade jag flörtat mer....
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vilken del av dig själv är du mest nöjd med? Utseendemässigt och personlighetsmässigt.


Utseendemässigt är jag mest nöjd med mina fötter. Skor är en stor utgiftspost i min budget.:oops:

När det gäller min personlighet är det min målinriktining, lyhörd och envishet som har lett mig dit jag är idag... och jag klagar inte så ofta:)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
personlighetsmässigt: min humor och goda hjärta:)

utseendemässigt: vetefan, tycker det är svårt att bedöma på sig själv
 

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar mina händer och mina läppar och så gillar jag min humor.
För övrigt så är jag ganska så ful. :oops: [:cool:]
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Personlighet; Att jag är hyfsad på att lyssna och att jag har lätt för att hitta positiva sidor hos de flesta.

Utseendemässigt; Mina ögon (min snopp tycker jag om också)

:)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
DET var svårt! Indoktrinerad under 60 och 70-tal av den svenska(eller egentligen norska) jantelagen, är det ju inget man direkt går och funderar över.
Men skall man helt oblygt leta fram något positivt, så ok, utseendet skäms jag väl inte för, även om man kanske under de senaste åren borde tränat mer och undvikit en viss kroppslig expansion...att jag är rätt händig är ju en gåva man fått och haft glädje av. Snäll kanske och hjälpsam (särskilt mot det motsatta könet;))..
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
personlighet; ärlig, stor hjärta(kärleksfull)

utseendemässigt; gillar mina ögon,fötterna är ok ..svårt det här.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Personlighet:
+Älskar människor av alla de slag.
- Älskar människor av alla de slag, så till den milda grad att jag blir naiv, vilket både män och kvinnor utnyttjat.

Utseende: Under mina unga år talade jantelagen om att jag hade ett utseende som bara en mor kunde älska.
Numera gillar jag det mesta hos mig själv.
Favoriterna är ögonen, händerna och, givetvis Vilde Ville.:)
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Personlighet: Min förmåga att vara en god lyssnare

Utseende: Mina ben...

Resterande delar tar "Jante" hand om på ett föredömligt sätt... Är lite avundsjuk på Jantes arbetsinsats...
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Min mage och axlar är snygga som fan, och min ödmjukhet är enormt stor! ;):D


:D

Kommer att tänka på den gamla slagdängan: Det är inte lätt att va ödmjuk. När man är felfri som jag...;):D
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
Min mage och axlar är snygga som fan, och min ödmjukhet är enormt stor! ;):D


:D

Kommer att tänka på den gamla slagdängan: Det är inte lätt att va ödmjuk. När man är felfri som jag...;):D

Den slagdängan har parodierat på en kabaré-scen för många år sedan.......och på den tiden kände jag mig verkligen inte ödmjuk...........något som jag förhoppningsvis blivit bättre på.........[:eek:)]
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Igår kväll hade jag planer på att svara i detta ämne, men kunde verkligen inte bestämma mig för vad jag tyckte var bäst med mig själv, finns ju så många för- och nackdelar med en själv som man känner till att man kan då inte bestämma sig...

Men ska jag vara helt ärlig,
Utseendet: Helheten...gillar hela mig som helhet, sen när man börjar bryta sönder det, det är då man ser alla felen :p

Personligheten: Målmedveten, bestämd när det behövs och att jag är snäll

Det gick ju tillslut, efter att jag fått tänka väldigt länge :p
 
Toppen