Vad har ni stoppat kuken i?

EnNyfikenEn

Medlem
Kön
Man
Har juckat mellan två soffdynor. Och gröpt ur en falukorv. Den är suverän. Sen kan man ju alltid göra stroganoff på den efteråt om man blir sugen på det….

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej alla glada onanister :)

Kom att fundera lite på vad för olika föremål jag genom tiderna använt som onanihjälpmedel... Det har ju experimenterats lite genom åren så att säga!

Jag har använt vaginor. Fleshlight och en annan variant av fitta med vibrator, Miss softie, läkarhandskar med glidmedel(jä--igt skönt), hoprullad strumpa med handske i + glid, knulldockor(har haft två och knullade ofta med dem).. Penispump som jag pumpat lite lagom o sen knullat som en vagina, vibrator typ butterfly på ollonet.

Vad har ni onanist-vänner fört in eran hårda vän i? Berätta:)

Ha det bra o så!

//M
Jag har inte testat grejer, men en stor stor mängd tjejer och kvinnor. Aldrig fattat på varför man skall knulla grejer när det finns tjejer, Ni som gör det, förklara vaför ni tänder mer på plast mm än en levande partner att dela upplevelsen med.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte testat grejer, men en stor stor mängd tjejer och kvinnor. Aldrig fattat på varför man skall knulla grejer när det finns tjejer, Ni som gör det, förklara vaför ni tänder mer på plast mm än en levande partner att dela upplevelsen med.
Nästan så det känns lite drygt.Finns många som lever i förhållande som är sexlösa och inte vill vara otrogna.Det finns dom som inte har lika tur som du och får knulla när du vill.Sen finns det dom som helt enkelt gillar sexleksaker.Sen är det här ett onani forum och då ingår det onani leksaker osv,du borde pröva lite leksaker så du blir mer erfaren och inser att det kan vara rätt kul att leka själv ibland.

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Nästan så det känns lite drygt.Finns många som lever i förhållande som är sexlösa och inte vill vara otrogna.Det finns dom som inte har lika tur som du och får knulla när du vill.Sen finns det dom som helt enkelt gillar sexleksaker.Sen är det här ett onani forum och då ingår det onani leksaker osv,du borde pröva lite leksaker så du blir mer erfaren och inser att det kan vara rätt kul att leka själv ibland

Nästan så det känns lite drygt.Finns många som lever i förhållande som är sexlösa och inte vill vara otrogna.Det finns dom som inte har lika tur som du och får knulla när du vill.Sen finns det dom som helt enkelt gillar sexleksaker.Sen är det här ett onani forum och då ingår det onani leksaker osv,du borde pröva lite leksaker så du blir mer erfaren och inser att det kan vara rätt kul att leka själv ibland.
Jag delar mina åsikter som alla andra här. Jag föredrar att onanera tillsammans med en tjej, eller att en tjej onanerar åt mig. Föredrar att knulla en tjej framför en plastbit.
Vad andra gör bryr mig inte mycket. Väljer man att leva med en tjej som inte vill knulla, och hellre knullar en docka än att skaffa en tjej som gillar sex ser jag inte vad jag har med det att göra. Alla göt vad de vill. Jag kan tycka det är idiotiskt om jag vill.
Ser inte varför jag skulle testa leksaker när jag inte ens testat alla modeller av tjejer som finns. Vill du leka med plastbitar är det ok för mig.
Varför känner du att du har rätt att säga åt mig vad jag skall testa? Testa en tjej en gång, eller kanske två samtidigt så kommer du fatta vad jag pratar om. Alltid bättre med en partner. Bara nån som aldrig haft hämningslös sex med nån eller några andra som skulle påstå nåt anat.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag delar mina åsikter som alla andra här. Jag föredrar att onanera tillsammans med en tjej, eller att en tjej onanerar åt mig. Föredrar att knulla en tjej framför en plastbit.
Vad andra gör bryr mig inte mycket. Väljer man att leva med en tjej som inte vill knulla, och hellre knullar en docka än att skaffa en tjej som gillar sex ser jag inte vad jag har med det att göra. Alla göt vad de vill. Jag kan tycka det är idiotiskt om jag vill.
Ser inte varför jag skulle testa leksaker när jag inte ens testat alla modeller av tjejer som finns. Vill du leka med plastbitar är det ok för mig.
Varför känner du att du har rätt att säga åt mig vad jag skall testa? Testa en tjej en gång, eller kanske två samtidigt så kommer du fatta vad jag pratar om. Alltid bättre med en partner. Bara nån som aldrig haft hämningslös sex med nån eller några andra som skulle påstå nåt anat.
Åsikter är bra,men det handlar om onani här även för kvinnor.Onani innefattar sexleksaker för dom flesta kan jag nog garantera , både ensamma och par så du är nog rätt ensam i ditt tyckande och troligtvis i fel forum.Hoppas du finner det du söker.

Toppen