Vad jag helst runkar till

obsidian

Ny medlem
Kön
Man
Jag är 16 år och älskar att runka! Jag har märkt att när jag runkar så fantiserar jag helst om olika kvinnliga lärare på min skola. Dessa mogna kvinnor är runt 35-40 år gamla och jag blir väldigt upphetsad när jag fantiserar om dem.. är det något fel? det känns som att jag är onormal och egentligen borde fantisera om unga fotomodeller som t.ex. Elin grindemyr. tack på förhand
 

pojke88

Medlem
Kön
Man
nej det tror jag inte du är..vad spelar det för roll förrresten? Men jag kan inte runka till lärare i den åldern..men ofta tjejer i min klass...hehe..brukar testa vilken som är bäst att runka till...
 

obsidian

Ny medlem
Kön
Man
okej för det känns lite konstigt när man framför alla posebilder på unga modeller väljer att runka till en medelålders storbröstad lärare i skolkatalogen, någon annan som har nån synpunkt?
 

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Haha va fasen. Varenda kotte har väl någongång runkat åt en lärare ?? Jag gjorde det för jämnan. Tände mycket på äldre kvinnor då. Hehe det gör man fortfarande, och jag anser mig inte onormal för det. Klart man går igång på det :)

Du kan vara helt lugn. Fullständigt normalt.

Jag har som sagt fortfarande inte slutat att fantisera om äldre kvinnor, och jag gör det ännu. Någongång hoppas man ju på, att få prova på ;)


Själv, är bäste dräng.
 
Toppen