Vad onanerar ni tjejer till?

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
mmm fantasier..som handlar om det mesta, sex med killar och tjejer.
det som jag blir extra kåt av är att se killar komma..sprut.nice.

Cam är ok...men inte riktigt min grej.
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Fantasin tillsammans med någon filmsnutt på internet är ett oslagbart onanitips!! ;) :oops: :oops:
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Filmklipp på olika nätsiter, T6 med lekkamraten, fantasin och minnet i sängen men aldrig, aldrig webcam - det är alls inte min grej!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Lite olika...

Men av någon anledning så onanerar jag alltid under tiden, eller efter att, jag läst en novell av misswet:p:p
 

Chrizter

Medlem
Kön
Man
mmm fantasier..som handlar om det mesta, sex med killar och tjejer.
det som jag blir extra kåt av är att se killar komma..sprut.nice.

Cam är ok...men inte riktigt min grej.

Då borde detta vara något för dig, Skeda:

Cumshot compilation

hej.. tack att du tänkte på mig..men gillar när killar sprutar ja..utan tjejer inblandade helst;) :p

OK Skeda, då tror jag att jag har något för dig här:

Sprutande tvillingar

;)
 

lilla_smultronet

Ny medlem
Kön
Kvinna
mmm fantasier..som handlar om det mesta, sex med killar och tjejer.
det som jag blir extra kåt av är att se killar komma..sprut.nice.

Cam är ok...men inte riktigt min grej.


Samma för mig, har aldrig känt mig glad för att camma. Däremot har jag spelet in egna filmer med videokameran istället. Mycket bättre och jag slappnar av mer.
Och visst är det grymt upphetsande att se ett härligt sprut! :p Men att se det gå för en tjej tycker jag är lika upphetsande.

Det brukar mest bli filmsnuttar framför datorn som jag smeker mig till. Fantasier använde jag mig mest av när jag var yngre...
 

nadia

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Att läsa alla olika trådar och noveller hjälper en hel del

Men allra mest tittar jag på filmklipp, gärna med stora grejer som sprutar mycket:oops:

Tycker också det är väldigt eggande med tjejer som "squirtar" och då ska det vara normalt inte dessa fantasi grejer som jag sett på olika ställen. Har hittat en del på zoig.com. Denna gjorde mig väldigt pilsk. (Man måste tyvärr vara medlem för att se hela, men det är värt att bli medlem för detta klippet)

http://www.zoig.com/play/488679-masturb ... irting-wet
 
Toppen