Vad räknas som kinky?

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Jag kanske lever i en värld där jag har mina fördomar om vad som är kinky
Inte för att döma eller ha några åsikter what so ever men jag fick just ett mess som sa att min profilbild var kinky och det gjorde mig nyfiken

Är sexiga underkläder kinky?
 

Peterqr

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väldigt subjektivt, eller egentligen är kanske frågan vad som anses vara perverst?
Också subjektivt, jag har nog fastnat i en subjektiv volt.

Jag menar att den ene personens perversion är den andre personens njutning. Men kinky är lite mer "rumsrent" det blir lite hot att benämna nått som kinky. Så man kan kanske säga att man säger att nått är kinky om det gör en lite extra upphetsad?

Ursäkta om jag svamlar, men klockan är faktisk bara 7 på morgonen! ;)
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Alla har sina egna kinks och preferenser. Sen finns det en del aktiviteter som är vanligare än ändra.
Då blir det mainstream/vanilj.
I ett nytt förhållande brukar man ganska snabbt få koll på var gränserna går :LOL:
Men ingenting är statiskt. Gränser och intressen kommer att flyttas och bytas pga ålder/erfarenhet.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Hahaha. Nej, i ditt fall är det nog snarare falsk marknadsföring. ;)
Du har en poäng så klart!
Jag är ju 44 år och min profilbild visar en kropp som jag hade för typ 20 år sedan och då helt utan tatueringar.
Jag skäms inte för min kropp så jag skulle gärna visa upp den. Men jag vill också vara anonym här och då funkar det inte att visa min kropp.

Men jag gillar min profilbild för den visar en modigare tjej än jag är
 
Last edited:

Crille775

Aktiv medlem
Kön
Man
Mina partners har alla sagt att jag är kinky och jag gillar att bli kissad på och kissa på såklart. Jag älskar sexuell kreativitet och har testat allt från flogging, till bondage till gummi, latex och blöjor (bara kiss) Har haft blöjor på mig och låtit andra kissa i mina blöjor. Älskar rollspel. Går igång på svettluktande, kissluktande kvinnor som inte duschat på flera dagar. Jag älskar divergensen att vara nyduschad och lukta gott medan min partner är riktigt smutsig. Inget gör mig mer kåt än en fitta som luktar kiss och svett. Jag ser mig själv som kinky och har alltid behövt börja alla dejter med att berätta och förklara. Tyvärr har människan en förkärlek till att döma andra efter eget tyckande men över lag har jag ändå fått väldigt bra respons och jag tänker att ganska många ändå har en nyfikenhet på kinky även om utlevnad inte får något utrymme IRL men som tidigare talare säger är kinky subjektivt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mina partners har alla sagt att jag är kinky och jag gillar att bli kissad på och kissa på såklart. Jag älskar sexuell kreativitet och har testat allt från flogging, till bondage till gummi, latex och blöjor (bara kiss) Har haft blöjor på mig och låtit andra kissa i mina blöjor. Älskar rollspel. Går igång på svettluktande, kissluktande kvinnor som inte duschat på flera dagar. Jag älskar divergensen att vara nyduschad och lukta gott medan min partner är riktigt smutsig. Inget gör mig mer kåt än en fitta som luktar kiss och svett. Jag ser mig själv som kinky och har alltid behövt börja alla dejter med att berätta och förklara. Tyvärr har människan en förkärlek till att döma andra efter eget tyckande men över lag har jag ändå fått väldigt bra respons och jag tänker att ganska många ändå har en nyfikenhet på kinky även om utlevnad inte får något utrymme IRL men som tidigare talare säger är kinky subjektivt.
Du är nog mer pervers än kinky, enl mig. Dömer dig inte, bara min åsikt i graderingar
 
Toppen