Vad runkar ni till?

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Det mesta :), krävs inte mycket för att jag ska bli kåt :). Vad gäller ben så är jag mest intresserad av delarna från knäna och uppåt ;). Just de här benen var ju riktigt fina :).

Alla gör det, alla ska.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar runka till porr som jag hitta på webben, eller när jag läser detta forum där det är ganska många goda beskrivelser som gör mig kåt:):p

Runkare
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
Kompis tjejer och folk på min skola, hehe ^^
Och vanliga hemtagna bilder med webcam och så, har över 300 bilder på datorn och lite hemma-webcam-onani tjejer jag hittat på DC.
Även porrfilmer då, inte amatörer.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag runkar nästan alltid till porrfilmer på DVD eller VHS. Helst med mycket analsex och DP.

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Hm fina rumpor är nog min passion. Och närbilder på läpparna på tjejer som suger av någon. Särskillt där de kysser den efteråt.
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Originally posted by EriK3

Hm fina rumpor är nog min passion. Och närbilder på läpparna på tjejer som suger av någon. Särskillt där de kysser den efteråt.
Ja, det är inte helt fel! :D Tänder även på kortkorta kjolar, då börjar man att fantisera om en hel del "dirty stuff".
 
Kön
Man
Jag runkar ganska mycket till bilder och det finns flera poser som tänder mig extra:

1) Brett särade ben och gärna där man får se fittan tydligt (så kallad "show pink"). Fast det ska inte vara några gynekologbilder. Det ska vara bilder där man får se hela kroppen och benen och fötterna är med.

2) På alla fyra med putande rumpa.

3) Modellen sitter på huk

4) Helt påklädda bilder är också upphetsande och speciellt när man sen får se kvinnan helt naken stunden efteråt

5) Halvt avklätt är också fint. T ex med trosor och en topp.

För min del är det nästan uteslutande så kallade amatörer (modeller med naturligt/alldagligt utseende) som gäller. Har mycket svårt för all sorts fejk inom porren som t ex silikonbröst, retuschering och mycket smink på modellerna. Det ska vara naturliga tjejer/kvinnor och porrfilmerna får gärna vara lite taffligt filmade för att det ska se ut som hemvideor.

[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
Beroende på humöret så runkar jag till det mesta.
ibland tillomed transar o sånt..*suck*.är jag sjuk?
gärna med lite stämningsfull musik i bakgrunden.
kommer min KK förbi så runkar jag gärna av den till äldre damer före..så man kan hålla på en stund med henne sedan.*ler*.

Intreserad av rätt så mye..
 

lrgk

Ny medlem
Kön
Man
Jag vill ha en bild på en tjej som ligger och stretar med öppen fitta .Eller porrfilm där en kille sätter på en sexig tjej och man ser kuken gå ut och in i fittan då blir jag as kåt .

lrgk
 
Kön
Man
Roligt att höra att fler än jag tänder på "stretar med öppen fitta" :) Det är nog det som jag tänder på mest inom porren. T ex att se en kvinna som ligger med rejält särade ben och blir påsatt hårt i missionärsställningen.



[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen