Vad säger ni om shemales?

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar tanken på shemales.
En snygg kvinnlig kropp med bröst och en skön kuk. Som det bästa av båda världar.
Perfekt fantasi för en annan som är sugen och nyfiken på kuk men ändå tycker det är osexigt med manliga kroppar med en massa hår överallt.
Tror dock inte att jag skulle ha penetrerande sex med en shemale (men man ska aldrig säga aldrig) - runk, sug och en massa härligt sprut skulle jag verkligen uppskatta.
 
Last edited:

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag gillar tanken på shemales.
En snygg kvinnlig kroppens bröst och en skön kuk. Som det bästa av båda världar.
Perfekt fantasi för en annan som är sugen och nyfiken på kuk men ändå tycker det är osexigt med manliga kroppar med en massa hår överallt.
Tror dock inte att jag skulle ha penetrerande sex med en shemale (men man ska aldrig säga aldrig) - runk, sug och en massa härligt sprut skulle jag verkligen uppskatta.
skulle inte kunna beskriva det bättre själv
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag onanerar ofta till shemales. Det är också nice med bilder där dom har photoshoppat in stora snoppar på riktiga tjejer, som är mycket snyggare och kvinnligare än shemales
Det finns många riktigt fina '' äkta'' Shemales/Transvisiter som jag nog skulle gå hela vägen med istället för med en kvinna, men jag gillar kvinnor också och det dom har mellan benen och killar med stora kukar utan att för den skull tillhöra någon speciell genré. När det gäller killar så är det framför allt kukarna som intresserar mig och helst då stora rakade kukar som vill spruta för för mig, Nåja, helst så vill jag ju förstås vara den som får dom att spruta.
http://images.sxx.com/pic_teasers/83088/da7cc94d7b/nude/01/83088_12.jpg
 

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Det finns många riktigt fina '' äkta'' Shemales/Transvisiter som jag nog skulle gå hela vägen med istället för med en kvinna, men jag gillar kvinnor också och det dom har mellan benen och killar med stora kukar utan att för den skull tillhöra någon speciell genré. När det gäller killar så är det framför allt kukarna som intresserar mig och helst då stora rakade kukar som vill spruta för för mig, Nåja, helst så vill jag ju förstås vara den som får dom att spruta.
http://images.sxx.com/pic_teasers/83088/da7cc94d7b/nude/01/83088_12.jpg

jag tänder på dom, så läcker
 
T

Tophat

Gäst
Jag har varit tillsammans med shemales ett antal gånger och dom har haft fina härliga bröst och vi har haft underbar analsex tillsammans!
En av dom träffar jag fortfarande lite då och då!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är konstigt hur man ändrar sig. 10 år sedan hade jag sagt att en shemale var direkt motbjudande. 5 år sedan ointressant. Nu rätt spännande.

Jag har haft en liknande resa. Tror jag lärt mig uppskatta kroppar och kukar på ett annat sätt medan åren har gått.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Kontrasten av att få bli knullad av en riktig kuk, gärna modell STÖRRE, och samtidigt få suga på ett par mysiga bröst… Den tanken får mig att gå igång på riktigt! :giggle:
Tror definitivt jag skulle greja ett ombytligt förhållande med en shemale. (y)
 
T

Tophat

Gäst
Jag var på porrbio i går kväll och träffade en underbar svenske med fina fasta bröst b/kupa hon hade genomgått en hormonbehandling för att få fina äkta bröst och härliga höfter!
Vi hånglade en bra stund och jag kände på hennes kuk också och hon var kåt och blöt så jag tog lite glidkräm och smorde in hennes bak fitta och hon stönade rejält sen hukade hon sig och började att suga på min kuk som var stenhård och ådrig så jag kände att det var dags att få tömma min sperma.
Hon ställde sig framåt och lutade sig mot sugar bänken och jag drog upp hennes korta kjol och tog ett stadigt tag om hennes höfter tryckte in min hårda kul i analen och började knulla henne hårt och stönade och knep med sin anal samtidigt som jag runkade hennes kuk, jag viskade i hennes öra att säg till när det snart går för dig så kan vi komma samtidigt och det gjorde vi en enorm orgasmen och sprut av sperma!!!!!!!! Underbart skönt!
 
Toppen