Vad ser du mest fram emot i sommar?

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Äntligen semester :D
Okej, 4 arbets skift kvar :( men snart så..........

Vad ser ni fram emot mest i sommar? Förutom en massa härlig sex och sköna stunder?

Själv hoppas jag få vara med under Classic car week :p
Plus sex veckor av sovmorgnar, sol, bad, sena kvällar och en tripp till Stockholms skärgård :)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Helt klart motorcykeln, här ska åkas!

Då min nuvarande tjej flippat ur är jag på jakt efter en ny tjej som vill åka bakpå. Hon får väga max 52 kilo inklusive packning och locktång, annars blir balansen fel i kurvorna! :D

Sol, bad, sena kvällar... men inget booze för min del, tar det lite lugnt med det (knarkar i stället! :D)
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, själv hoppas jag på lite fisketurer och bara ta dan som den kommer. Snickra lite blir det. Inget planerat i övigt
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Äntligen semester :D
Okej, 4 arbets skift kvar :( men snart så..........

Vad ser ni fram emot mest i sommar? Förutom en massa härlig sex och sköna stunder?

Själv hoppas jag få vara med under Classic car week :p
Plus sex veckor av sovmorgnar, sol, bad, sena kvällar och en tripp till Stockholms skärgård :)

[:0] Hur gör man för att få sex veckor[:0] Eller menar du sexveckor:cool:;)


I sommar skall jag tillbringa semstern utan min lilla stuga. Det blir annorlunda, men jag ser ändå fram emot att få uppleva den grekiska ö-världen, under tre veckor, tillsammans med en väninna.

Sedan har jag två veckor som jag inte har planerat alls. Kanske bara uppleva Stockholm? Då kanske vi stöter på varandra på någon ö Mother;):p:love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu sitter jag och väntar på min väninna. Vi skall bila ner till Grekland och ta oss ner genom att åka på småvägar. Dels för att se mer av de länder vi åker igenom och dels för att slippa bilavgifter.

Jag är riktigt spänd och nyfiken på vad som kommer att hända:) Har aldrig båtluffat i Grekland tidigare!

Önskar alla sköna onanister härliga tre veckor:p Det skall jag ha;)

Kram på er:love: och gör inget som inte jag skulle göra:cool:;):love::love:
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Ska, äntligen, börja snickra på vår uteplats..! 36 kvm...! :)

(Sitter faktiskt just nu och försöker jaga tag på bilen som jag skulle låna idag, för att kunna hämta det första virket....!)

Så det blir byggarshortsen på hela veckan...! ;)
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Tror att jag ser mest fram emot kvällen i kväll:oops::cool:

Det handlar om semester i Stockholm (är en lantis fårn Gävle) det handlar om Jazzfestival..... tror att Patti Smith skall sjunga ikväll men är inte säker....


Älskar livet ;):)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Det jag har gjort nu i helgen och början av veckan....

Varit ute med båten i skärgården och gått upp tidigt, så där en kl 7, satt mej på en klippa och dragit en morgon-runk....
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Hur blev luffen Snäckan?
Träffade på några snygga Greker kanske ;)

Synd vi inte sågs i skärgården!
Men jag tyckte jag skymtade Indulgence sittandes på en klippa med morgonstånd ;) :p

6 veckor ja det fick jag ihop med lite kvarglömda semester dagar :)
Nu gäller det bara att leta fram några till, till nästa år :D
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hur blev luffen Snäckan?
Träffade på några snygga Greker kanske ;)

Synd vi inte sågs i skärgården!
Men jag tyckte jag skymtade Indulgence sittandes på en klippa med morgonstånd ;) :p

6 veckor ja det fick jag ihop med lite kvarglömda semester dagar :)
Nu gäller det bara att leta fram några till, till nästa år :D

Det bidde inget båtluffande (lång historia) Det bidde en dryg vecka i Paris och nästan en vecka i Bryssel i stället. Lika dyrt som oplanerat kan man säga. Men härligt att shoppa loss i Paris[^]

Får göra som du och börja leta efter semesterdagar till nästa år, så kanske det blir båtluffa då - vem vet:)

Men skärgården blev det i några dagar. Jag såg inte dig heller mellan åsksmällarna och regnskurarna... inte en endaste liten Indulgence vågade sig fram:(


Det känns ganska skönt att vardagen börjar igen;):love:
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Kul med lite peppande inspel från damerna...... :):)

Nu har ju augusti-vädret varit så där, men det är ju fortfarande varmt i vattnet och säsongen kan bli lång ännu....

Det är klart ingen tillfällighet att jag valt mitt nick....., att hänge sej åt något/att ge efter.... är väl en OK hållning till livet....

Badar gärna naken i skärgården och har sex med mej själv när så passar.... skulle sedan några båtluffande nymfer passera förbi kan jag inte se annat att det skulle höja ribban - så att säga.....

Vi ses säkert vart det lider ;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har pga byte av arbetsplats jobbat hela sommaren men ändå hunnit med en och annan musikfestival några kortare resor till släkt och vänner, tom en kväll med fumligt, svettigt hångel på tonårsvis...:oops:Himla trivsamt om jag får säga det själv!
 
Toppen