Vad sprutar du till?

behappy

Medlem
Kön
Man
Min fråga är:
Vad sprutar du till när du tittar på porrfilm?
Vad ser du helst att de gör på porrisen när du sprutar?
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
då måste jag säga att jag håller också med behappy :D

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KnullKamrat.
Skriv till mig.

Älskar: Sperma, Suga, Slicka och lite till :))
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Har märkt att även jag gillar sprut i filmerna. Speciellt om det verkligen rinner sperma från munnarna och de bara suger vidare och det rinner och rinner. helt sjukt men så är det :).

Masturbation for Salvation
 
G

Guest

Gäst
Kan bara hålla med... Tycker det e vansinnigt upphetsande att se en kille spruta munnen full på en
tjej, eller fittan för den delen, om hon sedan särar på läpparna så sperman sipprar ut...mmmums :)

Varför? Vet ej :)
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag är hetro.
Sen är det nog så att man blir upphetsad av att se en kille spruta i porrfilmer för man vet själv hur skönt det är.

Keep on going!!
 

pluggarn

Medlem
Kön
Man
När jag runkat till p-rullar så vill jag ha en tjej i bild, helst ska hon ha en styv kuk i fittan som pumpar på i lagom takt. Sedan vill jag se hennes söta fejs med halvslutna ögon och goa tonårsbröst som svänger/skakar i takt till juckandet. Hmmmmpppphh.... då.... nu... går det...:oops:
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Är det ingen fler som vill dela med sig och tala om vad dom helst sprutar till i en porrfilm? Diskussionen om man är hetero eller homo kan man ta på en annan sida.
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Jag är också hetero, men kommer gärna samtidigt med en porrskådis. Det är väl liksom inlevnad det handlar om, man låtsas att man är han typ :)
 

EriK2

Ny medlem
Kön
Man
jag brukar komma till analsex, älskar små fina runda rumpor :)) tycker dock inte om lebbsec:eek: blir inte upphetsad av det
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Erik2 gillar inte lebbsex, men jag tror att det finns många som gillar det.
Finns det någon här som tycker om att spruta till lebbsex?
 
Toppen