Vad tänder ni tjejer på?

croatia_online

Ny medlem
Kön
Man
Det är ingen hemlighet att killar går omkring och klär av tjejer med blicken på bussen, i skolan, på stan, etc. Hur förhåller ni er till denna typ av fantasier - hur ofta brukar ni tjejer gå omkring och föreställa er killen framför er naken? Måla upp en bild, hur tänker ni och vad tänker ni på?:cool:
 

avalon

Medlem
Kön
Man
Det beror åp om jag e singel eller inte....men ....jag har fått några gånger fantasier å märker att jag har nästan glott på killen....pinsammt kanske andra tycker...men jag gick fram till killen å sa att jag tyckte han var vacker och att jag fick en tanke om honom när jag tittade på honom.....då visste han ju varför jag nästan glodde.... till min förvåning så svarade han att han hade innan jag hade tittat på honom ...tittat på mig å fantiserat....jag tänkte fråga vad han fantiserade om....men tanken på att inte veta gjorde det ännu mer spännande....jag reste på mig å gick av bussen.....
tittade aldrig bakåt.....

*kram'

009

avalon

Avalon
 

bigtit

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by croatia_online

Det är ingen hemlighet att killar går omkring och klär av tjejer med blicken på bussen, i skolan, på stan, etc. Hur förhåller ni er till denna typ av fantasier - hur ofta brukar ni tjejer gå omkring och föreställa er killen framför er naken? Måla upp en bild, hur tänker ni och vad tänker ni på?:cool:

nej det brukar jag inte. men vad som tänder mej är att tänka på min pojkvän eller se på porr tex manga porr eller tjejer som onanerar leker med varandra..
 
Toppen