Du har ett riktigt fint ollonEtt stort härligt ollon är mycket trevligt!
Ditt ollon är riktigt läckert.Snyggest med stort ollon ...
Jag är också omskuren sedan jag var 30. Trång förhud, varför omskars du?Jag har ett ganska rejält ollon, omskuren sedan tonåren.
Ok.Jag är också omskuren sedan jag var 30. Trång förhud, varför omskars du?
Hade varit ett bra alternativ för mig också. Har fått jobba på att tänja ut förhuden så att den nu precis går över ollonet vid stånd. Men fortfarande lite trångt. Men nu får det va som det är. Funkar ju OK.Ok.
Samma för mig, trång förhud, jag gjorde det i 16 års ålder. Lika nöjd då som nu!![]()
Om du inte måste är det bättre att avstå. Stor skillnad i känsel efter. Det var så skönt när ollonet stimulerades innan, nu har jag nästan ingen känsel i ollonet. Så när jag runkar är det i skaftet känslan sitter.Hade varit ett bra alternativ för mig också. Har fått jobba på att tänja ut förhuden så att den nu precis går över ollonet vid stånd. Men fortfarande lite trångt. Men nu får det va som det är. Funkar ju OK.
Tråkigt att höra att känseln försvann i ollonetOm du inte måste är det bättre att avstå. Stor skillnad i känsel efter. Det var så skönt när ollonet stimulerades innan, nu har jag nästan ingen känsel i ollonet. Så när jag runkar är det i skaftet känslan sitter.
OK, ja den fungerar fint vid onani så den får sitta kvar. Tänjer man ofta så håller den sig tillräckligt stor men är lite tight vid fullt hårt stånd.Om du inte måste är det bättre att avstå. Stor skillnad i känsel efter. Det var så skönt när ollonet stimulerades innan, nu har jag nästan ingen känsel i ollonet. Så när jag runkar är det i skaftet känslan sitter.