Vad tänker ni på när ni onanerar?

Onanist_javisst

Ny medlem
Kön
Man
Tänkte höra vad ni tänder på, vad ni tänker på när ni onanerar!

Jag tycker att lite äldre kvinnor är väldigt upphetsande. Nu menar jag inte gamla tanter på 60 år utan mer i 30-50. Ni kanske att 30 inte låter så gammalt men med tanke på att jag är 18 så är det för mig äldre. Just nu sommarjobbar jag med en kvinna på ca 35 år å henne brukar jag tänka på. Brukar vara lite jobbigt när man sitter på jobbet å dagdrömmer och bången står rakt ut och man vet att fikarasten snart börjar.

Så det jag oftast brukar tänka på är äldre kvinnor!

En annan liten fråga till de lite äldre kvinnorna här inne: Tänker ni på samma sätt som jag fast om yngre killar istället?
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
För min del brukar jag oftast tänka på gammla knull... Plockar fram någon härlig akt ur minnesarkivet och återupplever den. Sen kan det ju även hända att man tänker på något snyggt man sett under dagen, speciellt så här på sommaren ;)

Sthlm
 

bilfreak

Ny medlem
Kön
Man
Det brukar bli att man tänker på en skön syn i omklädningsrummet när man var 14, jag stack ner huvudet och kikade in till damernas. Där stod en av klassens snyggaste tjejer helt näck. Mörkt pubishår, stora bröst och för övrigt smal och underbart läcker. Det var snart 20 år sen, synen består... Sen var det en underbar dubbelmacka för länge sen som alltid hänger kvar. Mums!
 

ThrobbinC

Medlem
Kön
Man
Oftast blir det fantasier om att jag ser en kvinna onanera. Då kollar jag en onanifilm och "byter" ansikte på kvinnan i filmen. Om jag onanerar till en porrfilm så fantiserar jag om det som görs i filmen. Nästan alltid avslutar jag med en onanifilm där jag får orgasm samtidigt som kvinnan i filmen.
 

Hogge

Medlem
Kön
Man
Jag brukar fantisera om tjejer som jag har legat med eller som jag vill ligga med.

Onanera Mera
 
G

Guest

Gäst
Jag brukar fantisera om tjejer som jag vet att jag aldrig kommer få ligga med...typ polarns flickvän etc.
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Jag fantiserar ofta om det som fastnat i huvudet på mig som sprutscener med min partner. Men även om att bli sedd helt ovetande och den tanken är som starkast precis när jag är på väg...Sen är det gött att retas lite med tanken på att plötsligt börja onanera lite försynt på en buss, på stranden m.m.

Men en stark fantasi är oxå att älska med en annan kvinna. Att få se henne onanera och vice verca. Kvinnor är sensuella och vackra att titta på. Den fantasin ska bli verklighet någon dag men jag vill finna den rätta....

Never fake an orgasm.....
 
O

oliver_hbg -LÅST-

Gäst
hejsan prime time

jag skulle vilja prata med dig. kan du inte maila mig på oliver_hbg81@hotmail.com.


hoppas på svar

kram oliver

Är en ung kille som tycker om att experimentera och älskar mogna kvinnor. Är hetero så inga killar tack. Mer info inom kort.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Oliver.....Inte visste jag att detta var en tråd där nån sökte kontakter?

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

Frk. Stygg

Medlem
Kön
Man
Brukar fantisera om att bli påsatt av en äldre kille, typ 30 uppåt (är själv 17) och om hur han tar mig hårt bakifrån och kallar mig slampa, slyna, etc. Jag har gjort det i verkligheten också, och skulle inte tveka att göra det igen.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
erik aik.....Va trött jag blir....Sökte Frk Stygg kontakt. Använd kontaktforumet för F-N

Ja ja jag kanske e minipolis ibland men jag blir så satans trött

Tatuerad buse
 
G

Guest

Gäst
Jag fantiserar oftast om tjejer i min omgivning jag skulle vilja knulla, senast i morse om att jag gick ner på en söt mullig blondin i kort kjol, men denna gång blir det nog till att fantisera om att knulla frk. stygg bakifrån, med ett hårt grepp i hennes hår, och en dask på rumpan..



Come on, down boy. Down Stanley. Roseanne Barr naked. Gone!

Some people play hard to get. I play hard to want.
 
N

Nudde -LÅST-

Gäst
Fantiserar ofta mitt ex blir knullad av en främling, hon på rygg med särade lår, hon smeker fittan medan hans kuk glider in o ut i henne....
 
L

lekacam -LÅST-

Gäst
ska vi fixa d nodde ;) :p

jag tänker typ på alla tjejer jag känner å massa yngre tjejer
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Onanerar nästan alltid till porr, så det behövs inte så mkt tänkande... I annat fall tänker jag uteslutande på nån jag vill sätta på, alltså inte kändis då, utan nån i min närhet.
 
Toppen