Vad tänker ni på när ni onanerar?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Massa olika. Kan vara nån snygg tjej man haft att göra med, har sett eller kanske tillåmed en kompis. Allt från mjuk älskog till straffknull, gärna anala lekar och avslutar med att tjejen slickar min kuk ren, var den än varit. Oftast bara en tjej åt gången.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Småpojkar i 17-18-årsåldern känns nästan som barnarov... *fniss* Brukar fantisera om killar i min närhet, de som är runt 25-35...

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
kan sitta å hetsa upp mig på kvinnors kroppar..
drömma om att dominera stygga flickor, smiska dem,
[}:)]ha dem som sexleksaker...
då blir kuken stor å hård.[}:)]


Smisk! känslan som sitter i
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Fantiserar om män som jag vill ha sex med. Det kan vara någon jag sett på stan, någon jag bara pratat med, mailat med, eller kollegor.

Har jag en partner fantiserar jag om honom, har svårt att fantisera om någon annan medan jag har ett aktivt sexliv med någon.
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Frk. Stygg

Brukar fantisera om att bli påsatt av en äldre kille, typ 30 uppåt (är själv 17) och om hur han tar mig hårt bakifrån och kallar mig slampa, slyna, etc. Jag har gjort det i verkligheten också, och skulle inte tveka att göra det igen.

Everyone has a sexlife. Just more or less active.
denna gång frk stygg


live to ride!
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Har mina små chatter på nätet som brukar lämna mycket åt fantasin under mina stunder. En sak som höll i sig ett bra tag var när en vän skickade en bild på hennes skönhet. En chans jag inte kommer få igen, men det fick en hårdare än någon utav de proffs foton man hittar.

Så vart jag än i värden vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Fröken Stygg-
Har du läst min profil? Är idag 29...

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
fantiserar mycket om att älska och hur vi kommunicer med varandra för att jag skall kunna hjälpa henne till sin långvariga stund av njutning. Mycket smek och upptäckande av hennes kropp en stor dos oralsex och en frågor om hur hon vill ah det osv. vara där och nu för henne. Fantiserar t ex sällan om det omvända, att jag bara få ta emot av henne. Att få ge och se njutningen tänder mej så i mina fantasier.
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Runkar offtast till porr men när jag fantiserar så brukar det bli om att göra lite grövre saker med min flickvänn än vad hon är med på irl. Annars kan det vara om kompisens flickvänn hon e så j-a tight.
 

höken34

Ny medlem
Kön
Man
Tänker oftast på vad min tjej har gjort med hennes tidigare knull partners.
Älskar höra henne berätta om då de sprutat henne full i fittan och i munnen,då brukar jag själv spruta över mig.
 

Faunen

Ny medlem
Kön
Man
Tjejer som dansar, solar, tränar… och svettas! Tänder på deras vackra bruna mjuka heta svettiga hud!
 
Toppen