Vad tänker ni på när ni onanerar

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Mina fantasier kan variera mellan himmel och jord. Ibland är det frun, ibland någon annan kvinna. Ofta är det någon av mina manliga runk/sugkompisar. Fantiserar om att bli avsugen och fingerpullad samtidigt, helst av flera på samma gång. Numera är det oftast min fd kollega som jag troligen aldrig lyckas få isäng
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Att jag kommer hem till nån tjej jag känner för att leverera ett paket eller dylikt, hon blir glad att se mig igen (det var flera år sen sist) och bjuder in mig på fika, sen frågar jag helt enkelt om hon vill knulla, och det vill hon så klart. Efter ett tag så frågar hon om jag vill komma och knulla hela helgen, gärna säger jag, men då måste du ligga med en kille också, för min kompis och hennes älskare kommer hit. Gärna säger jag. Sen går det för mig. Detta fantiserar jag o stort sett varje gång på när jag onanerar. Haft samma tankar i säkert 30 år.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Att jag kommer hem till nån tjej jag känner för att leverera ett paket eller dylikt, hon blir glad att se mig igen (det var flera år sen sist) och bjuder in mig på fika, sen frågar jag helt enkelt om hon vill knulla, och det vill hon så klart. Efter ett tag så frågar hon om jag vill komma och knulla hela helgen, gärna säger jag, men då måste du ligga med en kille också, för min kompis och hennes älskare kommer hit. Gärna säger jag. Sen går det för mig. Detta fantiserar jag o stort sett varje gång på när jag onanerar. Haft samma tankar i säkert 30 år.
Snart dags att göra verklighet av fantasin då? Är det en tjej i verkligheten du fantiserar om, eller är hon fiktiv?
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad är det vanligaste ni fantiserar om när ni onanerar. För mig är det analsex.
Lite olika här. På senare tid har jag börjat ha olika scenarier. Jag kör liksom en film i tankarna. I fantasin kan det ingå att jag fått nattsällskap med mig hem. Vi duschar.. gör oss iordning .. går till sängs..
Somnar. Den ena väcker den andra. Båda är snabbt uppkåtade. Sexet kan börja mjukt men bli hett snabbt. Allt kan hända. När jag får till en bra tankesekvens loopar jag den ibland..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tjejerna i mina fantasier finns på riktigt, men är inte så tillgängliga som i mina fantasier. Ibland är det flera kvinnor jag tar tex en bakifrån medan hon slickar sin vännina, en annan att en kvinna börjar rida mig medan den andra sätter sig över mitt ansikte så jag kan slicka henne medans hon börjar hångla med den som rider mig.
Detta är väldigt kinky men är bara fantasier men i de flesta är det bara jag och en kvinna.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tjejerna i mina fantasier finns på riktigt, men är inte så tillgängliga som i mina fantasier. Ibland är det flera kvinnor jag tar tex en bakifrån medan hon slickar sin vännina, en annan att en kvinna börjar rida mig medan den andra sätter sig över mitt ansikte så jag kan slicka henne medans hon börjar hångla med den som rider mig.
Detta är väldigt kinky men är bara fantasier men i de flesta är det bara jag och en kvinna.
Gillar dina fantasier. Jag har liknande, men även med män inblandade.
 
Toppen