Vad tänker ni på vid utlösningen?

snorungen

Medlem
Ålder
60
Kön
Man
Precis när det går för mig...spelar ingen roll om jag älskar eller runkar så älskar jag bilden av att mina spermier tränger in i kvinnan...
 

mr_sugar

Ny medlem
Kön
Man
Det varierar hos mig... men det brukar inte vara precis någon "tänke" - det blir mer som en känsla...

...ibland en känsla av att det kan inte finnas någonting skönare än det här
...ibland fokusera jag på dem härliga sammandragningar i min kropp
...och ibland, precis när det går för mig, jag får en blixsnabbt minne av något lukt jag har känt i mitt liv... kanske pankakor, eller huden av en kvinna jag har älskat. Det måste var någonting med hjärna. Everything firing off all at once.
 

Beef

Medlem
Kön
Man
Just precis innan utlösningen så tänker jag på att jag blira avsugen eller avrunkad av en snygg tjej som tar satsen i munnen eller på brösten.
 

Trini

Ny medlem
Kön
Man
Jag brukar tänka att jag lägger satsen i någons ansikte. Oftast är det nån kändis.. typ Paris Hilton. Skulle kännas grymt ballt att lägga satsen i hennes ansikte.
 

Arctor

Medlem
Kön
Man
När jag runkar utan film eller bilder eller så så fantiserar jag, och när det går för mig så fokuserar jag på nån ställning och att jag knullar kvinnan i fråga som hårdast just då, och kommer innuti henne. Missionären eller bakifrån eller liknande. Svettig, hård sex. :)
 

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Jag tänker nog inte på någonting alls precis när det går. Det svartnar för ögonen och det känns som att jag dör :)
 

radioamator

Ny medlem
Kön
Man
Hej !
Jag tänker på sen skön mjuk och lagom fyllig kvinna. Tänker på hennes mjuka, varma, fast och slemmiga fitta. Ser framför mig hennes fylliga bröst, fylliga mjuka häck coh fylliga men fasta lår.
Detta gör jag hela tiden som jag runkar. Runka är minst lika skönt som att knulla en fitta, men jag saknar den erotiska kontakten som en kvinna och hennes kropp kan ge. Att samtidigt tala med henne och veta att hon lyssnar till mina kåta ord är upphetsande.
Häromdagen var jag ute och seglade. En familj kom in med en annan båt på lagom avstånd från min båt.
Jasg såg bara kvinnan som jag lånade för ett tag i tanken. Jag såg hennes fylliga lår och bakdel samt hennes sköna bröst. Hon var ett underbart runkobjekt som jag mig en härlig orgasm. Ingen visste något då jag smygtittade ut genom ett sidifönster. Man kan få sina sköna stunder gratis !

En nöjd Pitt
 
V

Vanton

Gäst
Man behöver inte tänka på något...bara koncentrar sig på hur underbart allt blir;):p
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jag tänker inte på något speciellt när jag får orgasm. Njuter bara av hur skönt det är när kuken pumpar ut sperma.
 
Toppen