Vad tänker tjejer på?

kaptenJack

Ny medlem
Kön
Man
HEj skulle inte några kvinnor kunna beskriva vad ni tänker på när ni onanerar. Tänker ni på männen hur de tar er? Eller tänker ni på tex hur en killes kropp ser ut. några kommentarer
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mina fantasier skenar ofta iväg åt en massa olika håll.

Men grundtemat är oftast en man som onanerar. Antingen genom att jag smygtittar på honom eller att vi på olika sätt tittar på varandra.

Det bultar så skönt mellan benen av att fantisera om chefen som sitter på sitt kontor!

Jag, som är hans sekreterare, har precis lämnat över en bunt papper som måste gås igenom och det är bråttom…

Tanken på hur stressad chefen är och vetskapen om att han snart skall hitta en massa sköna bilder på unga nakna blondiner bland papperen, gör att jag darrar av upphetsning när jag går ut från hans kontor.

Dörren lämnar jag lite på glänt… Det dröjer inte länge innan jag hör hur han flämtar till och det börjar växa en härlig bula innanför hans kostymbyxor. Han lägger handen över bulan… Jag vet att han slits mellan att gå igenom rapporten, som bara måste gå iväg med sista postbudet för dagen, och att ge efter för kåtheten…

Själv kan jag inte låta bli att föra in handen under kjolen… mmm… jag vet att chefen är svag för unga blondiner… jag vet att han är vrålkåt just nu… och jag vet att han är superstressad…han smeker sin bula intensivare, men har fortfarande byxorna knäppta…

Bunten med papper ligger framför honom på bordet! Han tar ett och ett och läser… Jag har lagt uppkåtande bilder mellan vart tredje papper! När han hittar den tredje bilden, slänger han bunten med papper åt sidan… knäpper snabbt upp gylfen… slänger huvudet bakåt … ahhhh… kåtheten tar över och han börjar runka som en besatt…

När jag kommit så här långt i min fantasi är jag oftast så kåt att det inte dröjer länge innan orgasmen sköljer över mig
 

kaptenJack

Ny medlem
Kön
Man
Visst e hon. Vet att dett inte hör hemma här men blev riktigt kåt av att läsa dina fantasier Snäckan. hahahha we want more we want more ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Mera Snäckan, du är en skön stygging! ;) Var hittar man så bra sekreterare? (skulle bli för lite gjort bara, för mkt tokrunkande för henne bara...) ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men ni är väl för underbara:oops: Er önskan är min lag;)


Jag jobbar som prästens lilla hjälpreda och det är dags för gudstjänst! Prästen är en man i sina bästa år…

Kyrkan är fullsatt förutom den första bänkraden. Där sitter prästen, väl förberedd på vänster sida om altargången, och jag sitter på den högra sidan redo att hoppa in om det skulle behövas…

Prästen rycker till när han får syn på mig! Jag har bara ett tunt linne och en kort kjol på mig. Det är han inte van vid - och jag njuter när hans brännande ögon granskar mig uppifrån och ner. Han försöker med blicken få mig att inse hur opassande min klädsel är med tanke på var vi befinner oss!


Bara för att reta honom lite extra särar jag på mina ben så pass att han skall se att jag inte har några trosor på mig…


Precis innan prästen reser sig upp för att börja predika ser jag att han har ett riktigt praktstånd under kåpan. Det syns inte när han står där framme, men jag vet - och vetskapen gör mig galet upphetsad!

Prästen är den ende som ser hur jag kupar handflatorna runt mina bröstvårtor och masserar... De visar klara konturer genom linnet nu…

Hans ögon är alldeles kåtblanka där han står och predikar om guds sändebud… … och rösten låter märkligt grötig…

Det syns att han måste skärpa sig till det yttersta för att kunna koncentrera sig, och det gör mig om möjligt ännu mera tänd…


… jag kan inte låta bli att sära lite på benen igen…


Försiktigt smyger jag upp en hand och lägger den över mitt kön!

När jag sticker in ett finger i min, vid det här laget, plaskvåta grotta hör jag hur prästen får svårt med andningen!

Hans ostadiga röst ljuder över församlingen när han berättar vilken psalm som skall sjungas…

Medan resten av kyrkan är upptagna med att sjunga psalmer, söker sig prästen upp i predikstolen. Jag ser att han lättar försiktigt på kåpan… sticker handen innanför byxorna och blundar…

Ingen annan märker vad han håller på med, men det går inte att ta miste på vad han gör…
Prästen är helt bortom sans och vett i sin njutning…


Vid det här laget dröjer det inte länge innan jag själv hamnar i extas…
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tänker ofta på någon snygging jag sett!

Hur jag på olika sätt förför honom eller han mig!

Annars är sexnoveller något som tänder mig.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Hmmmm.....nu när Snäckan så målande beskrivit känns det nästintill överflödigt, men ändå:

Jag tänker mig hur han finns till ENBART för mig, hur han med fingrar, tunga och kuk gör allt för att göra mig våt och kåt, han berättar för mig vad han gör och vad han vill göra, hur han spelar på min kropps erogena zoner tills jag är på bristningsgränsen och hur han då tar mig HÅRT bakifrån tills det går för oss båda så intensivt att vi skriker ut vår njutning....:p
 
Toppen