Vad triggar dig sexuellt i mötet med andra människor?

MIMI

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Har du någon specifik sak/egenhet hos andra människor som triggar dig sexuellt i mötet med andra människor, och i så fall vad ?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ögonen hos en kvinna
Hur hon rör sig
Kemin (den sista är sådär svår definierad)
Dofterna
 

Toker89

Aktiv medlem
Kön
Man
Det svårdefinierade "det". Kanske handlar det om utstrålning. En kvinna som tycker att hon själv är sexig är oftast oemotståndlig. Så länge hon är välvårdad och "hel och ren" som det heter.

Annars gillar jag höfter och kvinnliga former. Blicken och nyfikenheten. Rösten.

Det finns mycket tända till på ;)
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med om att det finns mycket att tända på.

Ett gott leende, öppenhet, självförtroende, självdistans och intelligens är väldigt attraktivt.

Ansikte, ögon, välvårdad, tänder, stjärt och höfter om man ska tala om yttre attribut.
 
A

Alltid sugen på lite...

Gäst
Har du någon specifik sak/egenhet hos andra människor som triggar dig sexuellt i mötet med andra människor, och i så fall vad ?
Hon är inte för på... Men man känner att man är game liksom... Gillar att kanske pulla, smeka eller ta för mig lite. En tjej sa vid en middag att hon hatade kroppsbehåring... Hon sa det inte till mig men jag visste vad jag ville och en stund senare slickade jag henne. Svårt att säga vad exakt som man tänder på men någon som är trygg i sin sexualitet.. Kanske är personen i fråga så där lite fysisk som vissa kvinnor är... Står dom nära kan man typ känna ett bröst mot armen och det är som om dom inte märkerivalerna det... Då vill jag förföra. Det böcker lusten i mig...
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Humor, glimt i ögat, bjuder på sig själv utan att förminska sig själv. Lite småfräck, kan ge och ta. Omedveten om sin egen attraktivitet, eller medveten men inte gör en grej av det.
 
Toppen