Vad tycker ni om sperma & var vill du ha satsen?

P

PeterGBG

Gäst
Vad tycker folket här om sperma? Och vart tycker ni om att få satsen?
Själv gillar jag inte smaken av sperma men dem få gånger det har hänt, så har det vart skönt att få sitt eget ollon nedsprutat av en annan killes sperma.

Sen älskar jag att tömma pungen i en härligt blöt& kåt fitta. I min mening finns det inget skönare eller sexigare. Sen se hur den rinner ur fittan. Att beundra sitt ”konstverk” man precis gjort.
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar att lägga satsen på min frus bröst där hon även smörjer in dom samtidigt. samt i hennes ansikte, vilket hon nyligen börjat att gilla. När jag runkar själv, så blir det oftast rätt ut eller på min mage. Har smakat på min sats, men det var inget för mig, gillar försatsen bättre. Om jag hade haft killsex, så skulle jag vilja stå på knä och suga han tills han kommer i min mun och ansikte.
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar min egen sperma och sprutar den helst så jag ser den. Som tex över min sambos bröst eller över hennes ben, mage eller ansikte.
Jag slickar alltid rent efter mig och älskar känslan och smaken när jag får slicka henne ren eller kyssa henne med munnen full av min sperma.

Är jag själv så sprutar jag helst över något gott men uppskattar lika gärna att spruta i handen eller över ett par trosor innan jag slickar i mig allt.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig beror det helt på stunden. De flesta gånger är det i mig (vaginalt eller analt) och då är det skönt med intimiteten. Närheten av mannen som sprutar i mig, andetagen, pulsen och ibland även känna den ryckande kuken...

Sen är det något visst med att stå på knä, en rejäl kuk framför ansiktet som runkas, jag slickar och retar den med min tunga och sen spoff! En sats rakt i ansiktet, mannen som stönar och känslan är....såå skön men svår att sätta ord på. Blir hela grejen på något vis...

Över brösten och magen absolut, då brukar jag smörja in mig med sperman men mest för att killen uppskattar det så mycket. Jag vill snabbt duscha av det efteråt heh...
 

irlvoy

Ny medlem
Ålder
48
Kön
Man
Helst vill jag komma i kvinnan vaginalt.
Känslan att inte kunna hålla sig längre och bara ge efter, låta kroppen sköta sitt, utan att jag medvetet försöker påverka någonting.
Andningen, spänningar och avslappningar som löser av varandra, ryckningar i könet samtidigt som det pulserar och fyller med varm sperma, skön känsla. Blir väldigt intimt när man är sammanflätad med sin partner.

Finns givetvis tillfällen där det är väldigt njutbart om det hamnar på kroppen. Beror på hur själva akten ser ut.
 
H

Honmedkatten

Gäst
Jag tycker inte om varken smak eller lukt av sperma så helst vill jag ha satsen i mig eller på fittan. Det är väldigt trevligt när jag och min sambo onanerar tillsammans och han kommer före mig och lägger satsen på min fitta medan jag onanerar.
 

MagisterD

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar att se min egen sperma pumpa ut när jag kommer, och även andras i porr ibland. Det tog ett tag innan jag var så bekväm att jag gärna kom på mig själv dock.

Vid sex har jag nästan bara kommit inne i tjejen, antingen i fittan eller i munnen, så jag har nästan ingen erfarenhet av att spruta på någon annan. Gillar snygga cumshotbilder dock...
 

LindaEP

Välbekant medlem
Jag gillar att kladda med sperma. Det ger mig en mysig känsla att få smeta ut sperma över kroppen. Gillar koncistensen. Däremot kan sperma smaka väldigt olika, så jag kan inte säga att det alltid är gott att få sperma i munnen. Men det ger ändå en sexig känsla när kuken rycker i min mun och visar att killen njuter. Ibland vill jag känna mig extra porrig. Då är ju att bli sprutad över ansiktet en given del. Men som jag skrivit i en annan tråd. Intorkad sperma i håret kan vara ett helvete att få bort....
 
P

PeterGBG

Gäst
Egentligen tycker jag inte om att spruta tjejer i ansikte/mun då det ibland kan kännas nedvärderande, men om det är en porrig akt man håller på med & personen man är med vill bli ned sprutad så kan det vara sexigt då alla är med på det.
Ja, jag läste det. Är glad att inte jag har det problemet :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag gillar att kladda med sperma. Det ger mig en mysig känsla att få smeta ut sperma över kroppen. Gillar koncistensen. Däremot kan sperma smaka väldigt olika, så jag kan inte säga att det alltid är gott att få sperma i munnen. Men det ger ändå en sexig känsla när kuken rycker i min mun och visar att killen njuter. Ibland vill jag känna mig extra porrig. Då är ju att bli sprutad över ansiktet en given del. Men som jag skrivit i en annan tråd. Intorkad sperma i håret kan vara ett helvete att få bort....

Det här med att känna en kuk spruta i munnen är speciellt. Kukar är så spännande överlag, stenhårda, mjuka och lena på samma gång. Sen precis där sekunden innan den sprutar blir kuken ännu hårdare, som en stålbalk. Följt av en varm våg som går igenom den och sätter man tungan mot under sidan känner man den pulserade sperman komma innan det blir alldeles varmt (känns nästan hett ibland trots att det är kroppstempererat) och salt i munnen.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Egentligen tycker jag inte om att spruta tjejer i ansikte/mun då det ibland kan kännas nedvärderande, men om det är en porrig akt man håller på med & personen man är med vill bli ned sprutad så kan det vara sexigt då alla är med på det.
Ja, jag läste det. Är glad att inte jag har det problemet :)

Det går att vända på också. Dvs att killen sprutar för mig, att det är på grund av mig och att det är min belöning för att bra utfört jobb. Menar, vem är det egentligen som är under vems makt i det läget?

Det är ju inte jag som står och frustar utan att ha någon kontroll över kroppen där spruta och orgasmen är allt du tänker på. I det läget kan jag nog få killen att göra vad som helst bara de får komma. ;)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Det går att vända på också. Dvs att killen sprutar för mig, att det är på grund av mig och att det är min belöning för att bra utfört jobb. Menar, vem är det egentligen som är under vems makt i det läget?

Det är ju inte jag som står och frustar utan att ha någon kontroll över kroppen där spruta och orgasmen är allt du tänker på. I det läget kan jag nog få killen att göra vad som helst bara de får komma. ;)
Just precis så!
 
P

PeterGBG

Gäst
Det går att vända på också. Dvs att killen sprutar för mig, att det är på grund av mig och att det är min belöning för att bra utfört jobb. Menar, vem är det egentligen som är under vems makt i det läget?

Det är ju inte jag som står och frustar utan att ha någon kontroll över kroppen där spruta och orgasmen är allt du tänker på. I det läget kan jag nog få killen att göra vad som helst bara de får komma. ;)

Det har du faktiskt rätt i! Har inte tänt i dem banorna faktiskt. Ser mig som besegrad :)
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad tycker folket här om sperma? Och vart tycker ni om att få satsen?
Själv gillar jag inte smaken av sperma men dem få gånger det har hänt, så har det vart skönt att få sitt eget ollon nedsprutat av en annan killes sperma.

Sen älskar jag att tömma pungen i en härligt blöt& kåt fitta. I min mening finns det inget skönare eller sexigare. Sen se hur den rinner ur fittan. Att beundra sitt ”konstverk” man precis gjort.
Jag både gillar smaken av sperma och tar den gärna över mig, i ansiktet och i munnen. Tycker det är sexigt att få sats över mig när det är en porrig stämning liksom;) Likväl gillar jag att spruta ner någon annan...
 
Toppen