Vad tycker ni om sperma & var vill du ha satsen?

matt31

Ny medlem
Kön
Man
Jag har alltid svalt min egen sperma och har alltid älskat det. Sedan när jag började träffa män så älskar jag när de sprutar mig i munnen så jag får svälja det. Jag gillar för det mesta smaken, men har sugit några där sperman varit riktigt tjock och smakat metalliskt, men sväljer alltid när jag får sperma i min mun.
 

mattias51

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar sperma. Började tidigt i tonåren att smaka min egen sperma och jag älskade det. Sedan när jag började suga kuk så var det självklart att ta männens sperma i min mun och svälja. Helt underbart.
Jag tar det helst i munnen och ansiktet. Men givetvis om männen vill spruta i min stjärt eller på annan del av min kropp så självklart får de det. Men om jag får önska så i min mun.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag älskar sperma, det är ju belöning för att jag suger kuk bra.
Älskar känslan av att få sperma i min mun. Älskar smaken, konsistensen. Tycker det är gott.
Ja, det är både beröm och belöning att han kommer i min mun eller i ansiktet. Hans kåthet, stön och intensitet är enormt sexigt.
 

2mtm

Välbekant medlem
Kön
Man
Sperma kan ibland vara helt fantastisk, att efter skönt sex få denna härliga belöning smaka på den svälja den eller även leka med den. Jag tar den vart som, jag tackar inte nej till ett bra sprut.
Det låter riktigt rutinerat :love:
 

Fox180

Aktiv medlem
Kön
Man
Min sambo får väldigt lätt minnesluckor när hon är berusad, då brukar ja passa på satt först ta henne bakifrån och spruta mellan hennes skinkor så de rinner ner över musen och sen slicka i mig de! Hon minns ju inte de ändå; annars får ja komma på brösten eller på magen!
 

Trenter

Välbekant medlem
Kön
Man
Min sambo får väldigt lätt minnesluckor när hon är berusad, då brukar ja passa på satt först ta henne bakifrån och spruta mellan hennes skinkor så de rinner ner över musen och sen slicka i mig de! Hon minns ju inte de ändå; annars får ja komma på brösten eller på magen!
Låter underbart
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hänt att en kvinna suger av mig men när jag kommer får jag kanske spruta över brösten eller magen. Sedan när man sprutat klart blir man slickad ren. Hänt flera gånger men jag skulle inte vilja kyssa en kvinna som just haft munnen full med sperma.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Hänt att en kvinna suger av mig men när jag kommer får jag kanske spruta över brösten eller magen. Sedan när man sprutat klart blir man slickad ren. Hänt flera gånger men jag skulle inte vilja kyssa en kvinna som just haft munnen full med sperma.
Vill du inte kyssa henne ens om det är din egen sperma hon haft i munnen?
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej helst inte samma sak om hon just rökt cigaretter även om jag själv röker men bara ca två cigaretter om dagen. Detta låter kanske underligt men om man är flera och hon kysst eller slickat en kvinna har jag inga problem om jag känner smaken av en annan kvinna. Men detta var längesedan det har hänt och bara tre gånger. En av kvinnorna var med alla tre gångerna.
 
Toppen