Vad tycker Ni om telesex???

Lance

Medlem
Kön
Man
Hej alla onnisar! Tänder grymt på telesex......vill gärna veta om det är ngt ni också tänder på eller om jag tillhör ettt utdöende släkte i denna hitech-värld!
;)
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Telesex är jätteskönt då man är på rätt våglängd. Eggande att hetsa varandra och höra någon annan njuta och komma. Ställer gärna upp om nån vill på ananonyma fritt forum!
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan vara häftigt beroende på med vem man T6:ar. Jag har bara haft med proffs, inga jag känner och inga killar. Om tjejen tycker det är lite kul blir det bra, om dom bara vill ha pengarna då brukar jag tröttna och lägga på.
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Helt ok med rätt person ... Men klår absolut inte verkligheten :)
 
G

Guest

Gäst
Helt underbart med rätt tjej, nån som är lika kåt och fantasifull som en själv. Jag har provat det med både kända och okända tjejer, och man kan leva ut fantasin t.o.m. bättre än i verkligheten.
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Föredrar då MSN videosamtal, även om man "bara" ser ansiktet. En kåt blick från en tjej over cam slår telesex med hästlängder.
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Tele6 kan med rätt tjej vara grymt skönt! At höra hennes röst stegras från förväntan till upphetsning och sedan avslutas med en samtidig häftig andning och stön i en underbar gemensam exstatisk orgasm är klart att rekommendera!
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Klart hellre telesex än cyber via nån form av chat eller motsvarande. Dels har man händerna fria, dels blir det Mycket mer personligt nör man hör varandras röster, stön osv.
Har haft telesex med ett par amerikanska tjejer, dock inga svenska faktiskt. Vore klart spännande med svenska tjejr där man behärskar språket ännu mer och kan beskriva exakt och i detalj man vill göra med motparten, och sen höra njutningsfulla stön (förhoppningsvis) som resultat.
 

BG

Ny medlem
Kön
Man
Telesex med någon man gillar kan ju vara underbart. Tänder något kolosalt på att bara höra tjejen andas i luren...wow Efterspelet är dock inte lika mysigt, dör ut ganska snabbt liksom...
 

feffe

Medlem
Kön
Man
Kan vara grymt upphetsande.. Är det bara en riktigt kåt tjej som inte är blyg så är det helt galet va skönt det kan bli..
 

Anatu

Medlem
Kön
Kvinna
Telesex med rätt person kan va grymt. Riktigt upphetsande. Men det ska inte vara vilken främlig som helst...gärna nån som man chattat el dyl med innan. Love it!
 

Stefan h

Medlem
Kön
Man
Håller med Anatu...

När jag o min fru precis träffats så bodde vi 55 mil ifrån varandra.. så då var de tele6 varje kväll nästan...
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Grymt!

Håller dock med om att det blir mycket bättre om man känner varandra...och hör och känner igen hur det brukar vara i verkligheten...
 

Lance

Medlem
Kön
Man
[^] [purple]Ok......nöjd...verkar vara fler som föredrar det. Är det någon som kört det via skype och kamera någon gång?? Har aldrig testat det men skulle vara intressant att testa. Hur är det med er tjejer???? [/size=2][/size=6][/purple][/size=2]
 
G

Guest

Gäst
Helt underbart med rätt tjej, nån som är lika kåt och fantasifull som en själv. Jag har provat det med både kända och okända tjejer, och man kan leva ut fantasin t.o.m. bättre än i verkligheten.

mm.. ännu bättre om man ser hennes ansikte samtidigt. Det har jag provat, tyvärr ville hon inte visa mer. Vi pratade i telefon medans jag såg på henne, hon fösökte dessutom locka sin helt ovetande pojkvän till en avsugning framför kameran, men han var inte på humör. :(
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Men måste säga att första gången jag fick se en tjej onna i CAM fick jag tunghäfta, vågade inte säga mycket och så. Jag vet att jag är blyg, och det tycker jag är jobbigt.
Men jag tror inte att hon brydde sig så mycket om det :)
 

Lance

Medlem
Kön
Man
vet i fan vad det är som är så eggande i just telesex....troligen att höra den andre stöna och njuta...:D Skulle gärna testa camsex också....har ni något bra tips var jag ska gå till för sajt???? :sleep:
 
Toppen