Vad tycker ni om?

V

Vanton

Gäst
Tjenna, jag har en fråga till er tjejer:
Går ni ofta omkring nakna när ni är själva hemma, för jag och många andra killar med mig tycker det är svingött..vad tycker ni?;)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Självklart;) Älskar att vara naken och går mer än gärna runt naken hemma:p
Tycker att nakenhet är så fantastiskt vacker och vi borde alla vara stolta över våra kroppar!
 
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Tjenna, jag har en fråga till er tjejer:
Går ni ofta omkring nakna när ni är själva hemma, för jag och många andra killar med mig tycker det är svingött..vad tycker ni?;)

Ja varje dag!:oops:
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Ofta. Speciellt när jag är ensam. Det är ju det naturliga tillståndet. Stärkande. Bra för självkänslan och för att bara njuta av nuet.
 
V

Vanton

Gäst
Ni tjejer har tydligen samma värderingar som vi killar:). Man blir så fri på något vis.
 
V

Vanton

Gäst
Vi kan ju utveckla denna fråga med frågan: Vad tycker ni om att er partner(om ni har) går omkring naken;)
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Jag älskar att gå runt naken i lägenheten. Det känns alltid lite extra spännande att folk i husen mittemot kan se mig. Brukar stå vid spisen naken och laga mat etc
Blir kåt av att andra kan se mig, även när jag runkar!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Händer att jag går omkring naken om jag ska duscha eller lägga mig, men jag tar inte av mig kläderna för att gå naken.
 

ErosFrej

Ny medlem
Kön
Man
Vi brukar jämt gå nakna hemma, både min fru och jag. Och det tycker jag är helt underbart - int ebara för att det är skönt att vara naken, men än mer för att hon är så gränslöst, sanslöst, obegripligt vacker att skåda!
 
Toppen