vad vill du göra JUST NU?

R

ryter

Gäst
Jag vill..

Slicka hennes våta fitta
Bli avsugen
Ta henne hårt bakifrån.
Bli riden
bröstknulla henne
 

Hugin71

Ny medlem
Kön
Man
Jag vill...

bli bunden
riden en stund
smekt över hela kroppen
slicka hennes fitta
riden igen tills det går
gnuggad av hennes spermavåta fitta
se henne smeka sig till orgasm
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Och jag vill...
träffa en speciell person,
hålla henne hårt, tvinga ner henne på golvet, binda, binda fast...hårt
se den allt kåtare blicken som möter min..
de allt rosigare kinderna.. Bita i hennes bröstvårtor...
lägga henne över mitt knä, smiska hennes stjärt.. ömsom söka med mitt finger i hennes allt fuktigare springa.. ge mer smisk..smaka på henne..ta av de sista plaggen.. hålla henne på gränsen med min tunga.. avbryta, låta henne be om mer...
 
G

Guest

Gäst
Ha henne på alla fyra, ställa mig bakom, ta ett ordentligt tag i skinkorna och trycka in kuken..
Dra i hennes hår med ena handen, smiska henne med andra..
knulla henne hårt så pungen slår mot hennes venusberg..
fylla hennes kramande fitta med sperma..
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Har en skön flirt med en tjej på jobbet...å hon skulle jobba över lite ikväll...

Grymt sugen på att åka tillbaka...ta med henne ner i garaget...och ta henne bakifrån mot en pelare... :D
 

mr_nitrous

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade sex med tjejen hemma när hon hade en kompis på besök över natten, grejen var det att vi låg alla i samma rum och kollade TV, kompisen såg inget eftersom hon låg framför oss och vi hade täcken på oss, men hon hörde säkert vad vi höll på med. Vi blev båda otroligt kåt och våta eftersom det va lite "förbjudet". Efter en stund tog tjejen min tag i snoppen och styrde in den i "b-trappan", vi var båda våta som attan och eftersom vi låg under täcket så var vi ganska svettiga oxå vilket gjorde att den slank in utan nåt större problem. Inte allt för länge efter det pumpade jag in min cum i tjejen min och vi somnade i samma ställning ungefär samtidigt som filmen slutade. Senare samma natt lät det som om hennes kompis höll på med nåt.....vem vet vad hon fantiserade om. Just nu skulle en repris av den kvällen vara fin.....:eek:
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Beställa en pizza med mycket ost och bearnässås!!!!!!

Men tyvärr, vem orkar kila ner till pizzerian, å ingen hemkörning existerar här på landsorten.... :unsure:
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
Beställa en pizza med mycket ost och bearnässås!!!!!!

Men tyvärr, vem orkar kila ner till pizzerian, å ingen hemkörning existerar här på landsorten.... :unsure:

det där låter ju oerhört gott:p börjar bli lite hungrig så här fram på nattkröken...

vore nice att äta pizzan tillsammans med en snygg tjej som låter lite "bearnässås" rinna ner mellan tuttarna :p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Att darling kommer hit, vill känna hans händer över hela min kropp, omväxlande mjukt och hårt, bli upphånglad tills jag är plaskvåt och kvider av kåthet, att han älskar med mig länge, länge tills vi är genomsvettiga och nästintill utmattade och så vansinnigt upphetsade att vi skriker av njutning och lättnad när det går för oss....:oops:
 
G

Göran67

Gäst
Jag vill ha en skön tjejs härliga läppar slutna runt min otroligt stenkåta kuk. Vill få en avsugning som låter mig vibrera av kåthet trots att det precis går för mig.
 
R

ryter

Gäst
Ge o få oralsex, knulla hårt o länge. Avsulta med ett bröstknull där jag sprutar en jätte sats.... :p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Just nu vill jag uppleva den skrämmande, men ack så lockande, känslan av att vara i någon annans våld:love:
 
Toppen