vad vill du göra JUST NU?

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Diggar hennes häck skarpt. Så ja, jag skulle helt klart kunna tänka mig att leka med den nu.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
En sak är säker! Jag skulle vilja göra något helt annat just nu :)p:p) , än att åka in till jobbet (:unsure::unsure:)
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag vill ha lika grym sex i kväll som jag hade i förrgår, i går och i morse! :D:oops:;) Självklart med min kille och hans övermänskliga kuk! SHIT!!! Han får mig bara att vilja ha mer mer mer ju mer sex vi har!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle vilja busa och äta godis på samma gång just nu ;):p

Men jag behöver vara en duktig tjej och inte slarva så mycket ikväll... jag skall slarva i morgon i stället:)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Jag både vill och skall knulla riktigt ordentligt nu, min vackra fru har redan börjat suga lite, och jag har tryckt in kuken som ett litet smakprov några gånger... snart blir det åka.

Skall fylla hennes tighta fitta till bredden med varm skön sprema...
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Jag både vill och skall knulla riktigt ordentligt nu, min vackra fru har redan börjat suga lite, och jag har tryckt in kuken som ett litet smakprov några gånger... snart blir det åka.

Skall fylla hennes tighta fitta till bredden med varm skön sprema...

Ursäkta, men vafan gör du här på onna om du i princip redan har kuken i din frugas mun?! [:0]:D
 

knappen55

Medlem
Kön
Kvinna
Jag både vill och skall knulla riktigt ordentligt nu, min vackra fru har redan börjat suga lite, och jag har tryckt in kuken som ett litet smakprov några gånger... snart blir det åka.

Skall fylla hennes tighta fitta till bredden med varm skön sprema...

Ursäkta, men vafan gör du här på onna om du i princip redan har kuken i din frugas mun?! [:0]:D


Jag tänkte exakt samma sak när jag läste inlägget[B)]
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vill sitta i soffan med en het man..titta på porrfilm..bli kåta tillsammans.
smeka..
leka med varandra...sedan knulla vilt
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
Känna en kvinnas varma, fuktiga blygdläppar mot min tunga, få retfullt söka mig in i skåran och sakta, sakta leta mig upp mot....
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
vill bli bunden..
vill att mannen står gränsle över mig...runkar
och jag kan inte göra något..mmmmmm bara njuta av det jag ser:p:p
 
Toppen