vad vill du göra JUST NU?

R

ryter

Gäst
Binda dig
Slicka o smeka dig retas tills du inte står ut.
sitta grensle över dig, runka min hård kuk, smeka dina bröst o läppar med mitt våta ollon..
höra dig be om att bli knullad.
ställa dig på alla fyra, sakta föra in kuken i din nu plaskvåta fitta
hör hur du stönar av lust när jag fyller ut din trånga fitta...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag vill vrålknulla.. två (eller fler:D) stönande, kåta människor som bara har det maximalt skönt, knullar skiten ur varann... [}:)]:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Bli tagen - riktigt hårt bakifrån, stående och så intensivt att knäna viker sig när det går för mig......:p
 
G

Guest

Gäst
Jag vill finna en kvinna..
Någon att dela mina dystra, glada och kåta stunder.
Någon jag kan prata med ALLT om.
Någon jag kan göra ALLT med.
Någon jag kan överösa med den kärlek jag har inom mig, så att den inte går förlorad.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
En viss "handpåläggning" och känna att förkylningen försvann som i ett trollslag;)
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Just nu?

Åh, skulle vart helt underbart om någon med mer kunnande i köket än mig, skulle kunna komma hit och bara fixa en sju-rätters middag till mig, med allt som det ska innehålla! ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Just nu?

Åh, skulle vart helt underbart om någon med mer kunnande i köket än mig, skulle kunna komma hit och bara fixa en sju-rätters middag till mig, med allt som det ska innehålla! ;)

hur stort r dit kunnande då?
(personligen gillar jag att laga mat & äta upp den sen;))
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Just nu?

Åh, skulle vart helt underbart om någon med mer kunnande i köket än mig, skulle kunna komma hit och bara fixa en sju-rätters middag till mig, med allt som det ska innehålla! ;)

hur stort r dit kunnande då?
(personligen gillar jag att laga mat & äta upp den sen;))


Jag gillar att någon annan lagar maten, men jag är gärna med och äter upp den:cool: Just nu skulle jag vilja bli lite överraskad av någon som är mer förtagsam än jag är för tillfället.
 

andy833

Medlem
Kön
Man
just nu.... få pussa och smeka mig neråt... närma mig..känna värmen genom trosan...fingrar innanför kanten... pussar i kanten.... föra trosan åt sidan och låta tungan smaka... pussar... fingrar... slicka försiktigt... när trosorna är av vill jag slica, smeka, pussa, suga och leka med tungan över klittan till hon kommer av upphetsning... bara det... inget mer... just nu alltså :)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag vet att jag borde jobba ett tag till. Men hur skall man kunna koncentrera sig på jobb när man läser vad alla sköna kåtingar gör:oops:

Nu vill jag ju bara ta av mig kläderna...:p
 

FridaA

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Inte jag heller....
Ligger här i sängen (än, jag vet...) och bara myser... ;) :oops:
 
Toppen