Vad vill ni ha?

r

Medlem
Kön
Man
Ja har läst att den vanliga storleken på kuken är 15 cm. De är ungefär vad jag har.
Nu undrar ja, vilken storlek tycker ni tjejer bäst om?
 

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
15 är bra. Mina killar har haft snopar i ala mnöjliga storlekar. Det det handlar om är lust; hur kåt man är tillsamans. Tjockleken är för mig viktigare än längden. En lång och smal sak är inte speciellt kul. Kort och trubbig(normalotjock)är det bästa. Det är skönt att han kan köra in den hela vägen. ok. Längd-neurosen hos killar är som bröst-grejen hos oss tjejer. Det handlar inte om hur det motsatta könet tycker- utan om hur vi känner oss jämfört med aandra av sama kön. Sex handlar om kåthet inte centimetrar. Puss
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag håller med Anette. Utfyllnad på bredden är viktigare än djupet och vi kvinnor är ju som allmänt känt, ganska bra på att anpassa oss efter vår partner.

Min erfarenhet är att lagom är bäst - faktiskt :-D

Däremot får den gärna ha ett rejält ollon - *det* gör större skillnad än längd/bredd! ;-D

Är inte ollonet jättestort (i förhållande till skaftet alltså) - ja då kan det vara trevligt om den istället är lite böjd, för då kan vrida och trixa och greja tills man får en spännade ställning där killen kommer åt på något särdeles skönt vis ;)
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Har erfarenhet av både stora, små och normala snoppar och jag måste verkligen instämma i att lagom är bäst! Vet inte exakta centrimetrarna vad det kan vara men 15 låter väl bra. Om snoppen är för stor kan det göra lite ont medan om det den är för smal kan bli väldigt dålig känsla, speciellt om man ska rida. Men säkert har det även mycket att göra med hur väl killen spelar sina kort under förspelet, hur bra kemin är osv.
 

r

Medlem
Kön
Man
ok tack, för alltid om man frågar så ljuger alla å säger att de har typ 30 cm på skoj. men ja e stolt över min kuk: 15-16 cm. den e faktist ganska så tjock så de kanske e nåt för er tjejer;). å va gäller bröst så tänder ja på alla sorter faktist:cool::cool:
 

Batgirl

Medlem
Kön
Kvinna
Kan ju bara hålla med, tjocklek viktigare än längd, däremot tycker jag det inte är så viktigt, bara att killen spelar sina kort rätt så spelar det inte någon roll hur den ser ut.
 
G

Guest

Gäst
Jag vill ha en man som har kuk, kan man få njuta av den i erigerat tillstånd ofta så är jag nöjd!
Jag har aldrig analyserat en mans kukstorlek, är det en man som berör mitt inre så har sexet varit bra...
 

omskuren84

Ny medlem
Kön
Man
MIn är väl 16-17 lång. Men mitt ex blev lite häpen när hon såg den vid erektion, den är nämligen rätt tjock ;)
Och det verkar vara bättre än längd ;)
 
G

Guest

Gäst
Alla tjejer jag diskuterat det med hävdar som tjejerna här att det är tjockleken som är viktigast. Så killar sluta ha komplex för längden ;) Det är hur den används som är det viktigaste :D
 

Timjan

Medlem
Kön
Kvinna
så länge han har något som dinglar mellan benen är jag nöjd [}:)]. det är mer mannen bakom kuken jag är intresserad av.
 
Toppen