Vanligt i simhallen

Sagosmurf

Ny medlem
Kön
Man
Sitter helt ensammen i ångbastun och halvslummrar.
Vaknar till och ser en herre runt 50 sittandes mittemot mig och runkar.
Han har ett riktigt stort praktstånd.
Jag blev både skitkåt och förvånad.
Visste inte riktigt vad jag skulle göra.
Trodde inte jag skulle få se något sådant, bara i fantasin.
Är det vanligt att folk gör såhär ??
 

Sagosmurf

Ny medlem
Kön
Man
Han visste att jag satt där.
Han tittade på mig hela tiden.
Ganska häftigt faktiskt.
Jag sa ingenting, bara kollade.
 

avve

Medlem
Kön
Man
Jag är ofta med mina barn och simmar, tjejer 2,5 och 5 år.
Just nu känner jag att om jag såg det skulle jag se till att den personen blev hämtat av polis. vore jag inte ensam med barnen vore det inget problem, skicka ut tjejerna till mamma och sen sitta eller stå på personen tills polisen dyker upp! Faan vad tråkigt!
 

flenkille

Medlem
Kön
Man
Men Uhh.. Smurfen är 39 år i profilen...
Han kan väl ta vara på sig själv?
Men självklart skall man inte visa upp sig på det viset för barn eller de som inte vill.

Annars så finns det ett verktyg på Elfa.se som man lätt och effektivt kan kurera herrar som allför gärna vill visa snoppen för barn och minderåriga.
Det är en kabelsax som lätt klipper kraftkabel i diametern 50-60mm.
Två väldigt vassa eggar, likt två knivar som sitter tätt ihop och klipper rent och fint...
Säkert även användbart på/mot våldtäktsmän...
Elfanummer: 80-537-87 397:-

(Ironivarning!)

Ha det
 

Sagosmurf

Ny medlem
Kön
Man
Nu var det faktiskt så att det inte var några barn där.
Var nästan folktomt i hela simhallen, klockan var bara runt 08,00
Det var nog bara han och jag.
Hade jag sagt till honom så hade han nog säkert lagt av direkt och gått därifrån.
Jag tyckte att det var en häftig upplevelse och tänkte dela med mig av den till er.
Hade jag tagit illa upp så hade jag gått därifrån.
 

avve

Medlem
Kön
Man
visst är det härligt med häftiga upplevelser. Jag njuter av tanken på att ha sex utomhus som ett exempel. Problemet är ju bara att vi glada onanister måste vara försiktiga. hetsar vi upp varandra, gör att "olagliga" händelser blir ok här. Då sänker vi ribban för vad vi kan och vill göra. Jag ser klart dilemmat här, men lovar att jag vill reagera som en småbarnspappa i ett givet tillfälle. Är nagel sax en bra lösning för att knipa av ett "problem" :)
 
Toppen