Var är alla brudarna?

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
På "Gamla Ona" fanns det en del tjejer som tröttnade av förklarlig anledning liksom många av oss andra.

Nu har nya Ona kommit upp och den är BRA! Några av oss hittar tillbaka men tjejerna lyser i stort med sin frånvaro, elle har jag bara missat något? Ett riktigt undantag är förstås Gizza som varit med hela tiden.

Jag gissar att både killar och tjejer kommer att hitta tillbaka alteftersom, men det behövs kanske någon reklamkampanj som talar om att sället är uppe igen och är bättre än någonsin. Någon som har bra idéer?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror tjejerna kommer tillbaka eftersom nu när forumet lever igen. Men kanske någon form av promo skulle vara bra.
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Här är en tjej som sagt, men tycker det är så ofta på den här typen av forum att majoriteten av medlemmarna är män.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Här är en tjej som sagt, men tycker det är så ofta på den här typen av forum att majoriteten av medlemmarna är män.

När det kommer till sidor som handlar om sex är ALLTID majoriteten män. Visst vore det trevligare med mer tjejer, men dom skräms väl iväg av killar som hela tiden skickar PM och försöker komma med "skamliga" förfrågningar tror jag. Eller hur upplever du den biten @Gizza?
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
När det kommer till sidor som handlar om sex är ALLTID majoriteten män. Visst vore det trevligare med mer tjejer, men dom skräms väl iväg av killar som hela tiden skickar PM och försöker komma med "skamliga" förfrågningar tror jag. Eller hur upplever du den biten @Gizza?
Ibland kan det vara ganska mycket tjat om webkameror, och massa frågor om bilder, då tror jag tjejerna tröttnar till slut.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Ibland kan det vara ganska mycket tjat om webkameror, och massa frågor om bilder, då tror jag tjejerna tröttnar till slut.

Tack, det var det jag misstänkte. Om killar gav fan i att vara så desperata och bete sig på samma sätt på forumet som dom gör i verkligheten vore det garanterat mycket mer tjejer här inne, det är jag nästan 100% säker på.

Visst, ska erkänna att jag kan bli nyfiken på hur en tjej man pratat lite med kan se ut naken, men inte fan frågar jag om bild, utan hoppas på att det ska komma från henne automatiskt om man ändå diskuterar på ett sådant forum, och kommer in på att skicka PM till varandra.

Hoppas ni killar som läser detta, tar och tänker på detta med att sköta det lite snyggare mot de få tjejer som orkar vara här inne.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror man måste påminna om emellan åt att det är skillnad på att prata om sex och vilja visa sig naken.
 

Purj0

Välbekant medlem
Kön
Man
Men alltså, män har en tendens att bete sig som grottmänniskor på nätet. Finns sällan någon skam i kroppen så länge dom kan göra sig bakom en datorskärm. Bara för att det finns tjejer här som gillar prata sex, betyder inte detta per automatik att dom vill knulla, webcama m.m.
Spelar man sina kort rätt, har man större chans att komma vidare tror jag, även om det tar tid.
 
Toppen