Var är det bäst att spruta?

Molly22

Ny medlem
Kön
Man
Undrar var ni brukar gör av satsen när ni runkar. Var är det bäst/skönast att lägga den? Är det på magen, i toan eller i kallingarna eller var……?
 

Biggiesmall

Medlem
Kön
Man
Skönast är väl att släppa den över sig själv på nåt sätt. Men oftast hamnar den i nåt papper. Enklare än att behöva duscha efter runket.
 

sprutaren

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar att stå upp och runka av och skjuta akt ut i luften. Se dom kraftiga (är rätt långa sprut) spruten landa på golvet eller något annat framför sig.
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag brukar trä en strumpa över staken precis när det skall komma för mig.
Perfekt när man sitter vi datorn eller ligger i sängen, då behöver man inte torka så mycket och har kontroll var sperman kommer någonstans..
 

tari2an

Ny medlem
Kön
Man
döm mig inte men när jag inte har toapapper att läga satsen i brukar jag faktiskt runka i handen och slicka upp det med tungarn. när du väl har smakat på det så är det inte så jävla äckligt :oops:
 

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
döm mig inte men när jag inte har toapapper att läga satsen i brukar jag faktiskt runka i handen och slicka upp det med tungarn. när du väl har smakat på det så är det inte så jävla äckligt :oops:

Händer att jag gör så med försatsen,blir så j-vla kåt av det.
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
döm mig inte men när jag inte har toapapper att läga satsen i brukar jag faktiskt runka i handen och slicka upp det med tungarn. när du väl har smakat på det så är det inte så jävla äckligt :oops:

Händer att jag gör så med försatsen,blir så j-vla kåt av det.



Satsen tycker jag inte smakar så gott. . . . men försatsen - den genomskinliga - den är riktigt nice...... och den smörjer så bra oxå
 
P

parus ( vill inte mer slutar)

Gäst
Lägger oftast sattsen på magen eller i en handuk. Håller med om att försatsen är härlig, får en hel del när jag blir uppkåtad ;)
 
Toppen