Var och när?

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
1, Var onanerar du helst? (behöver inte vara där det sker mest, utan helst)

2. När på dygnet onanera du helst?
 

L

Ny medlem
Kön
Man
1. framför datorn finns så mycket trevligt att titta på där .

2. är som kåtast mellan 16:00 och 18:00
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
glömde ju man kanske ska svara själv med:D

1, blir nog framför datorn( precis som föregående skrev,det finns så mycket där )

2, morgonen är nog min favoritrunkstund;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
1. Helst onanerar jag på en klippa vid en varm badstrand - men det sker mest i fantasin.

2. Helst onanerar jag på morgonen. Men oftast tar jag mig inte tid då eftersom jag är på väg till jobbet. Så det blir mest att jag onanerar framför datorn på kvällarna;)
 

Duel

Medlem
Kön
Man
1. Onanerar helst i sängen även om det i praktiken blir mest framför datorn...

2. Här skulle jag kunna göra det lätt för mig och skriva alltid när lust finnes, d.v.s. allt som oftast... Annars ett skönt morgonrunk i sängen när man är nyvaknad. Eller precis innan man ska somna på kvällen.
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Allt mellan 15.00 till 01.00 är bra runk tider.
Sen är ju datorn ett bra ställe. Det finns mycket bra bilder/filmer på hårddisken och på internet.
Självklart när jag är själv.
 

hama

Aktiv medlem
Kön
Man
1.oftast vid datorn, när jag är här inne, förslagsvis:p.
2.mest på kvällen,sent eller natt.
 

runkfantom

Välbekant medlem
Kön
Man
Egentligen går det ju att onanera var som helst. Men för min del blir det mest antingen i soffan framför TV-n med en juste p-rulle i spelaren. Eller också framför datorn medan man kollar in lite justa rumpor och fittor. Eller möjligen i sängen innan jag somnar och då med lite fantasier om vad man sett bland annat här under dagen.
Det är inte så viktigt var man gör det, huvudsaken är att man gör det. Onanera mera!!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
1. Oftast på seneftermiddagen framför datorn när jag jobbar hemifrån. Brukar få sällskap av någon av er vid den tiden.

2. Som sagt - på seneftermiddagen. Annars är sena kvällspass framför cammen helt OK.... eller morgonrunkandet i duschen....

/ I
 
R

Rollo1

Gäst
1. Onnar helst i sängen men mest framför datorn.

2. om/när tillfälle ges samtidigt som lusten kryper på :p
 

ernest

Medlem
Kön
Man
Skönast att runka utomhus men oftast blir det framför datorn, ibland med cammen på.
En morronrunk är alltid skön men egentligen har tidpunkten ingen betydelse. När jag känner mig kåt runkar jag oavsett hur mycket klockan är.
 
Toppen