Var och när?

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Ofta blir det ju framför datorn eftersom det finns så mycket fint att titta på eller läsa där...

Helst onnar jag på dagtid. Allra helst om man har mycket annat man måste göra, men så blir man sittandes vid datorn och tänker på nåt annat en stund. Sen efteråt har man fått en liten energikick och kan ta tag i alla måsten....
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
1, tja, svaret på fråga ett är nog inte så ovanligt... Framför datorn. Uj va det kan gå hett till här.

2, Morgon eller dagtid om jag kan. Är helt klart morgonmänniska.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
En ny hit är i badkaret. Ganska varmt vatten och så kryper man ner och låter duschmunstycket spola över fittan. Först med ganska svag stråle och så lite kraftigare ju kåtare man blir...
 

mv

Medlem
Kön
Man
En ny hit är i badkaret. Ganska varmt vatten och så kryper man ner och låter duschmunstycket spola över fittan. Först med ganska svag stråle och så lite kraftigare ju kåtare man blir...

Fungerar jättebra även på en kuk - skulle kunna säga "störtskööönt"!:p
 
M

MissSecret

Gäst
1, Var onanerar du helst? (behöver inte vara där det sker mest, utan helst)

2. När på dygnet onanera du helst?

Jag onanerar helst (=mest upphetsande) där det känns lite förbjudet och det finns en liten risk att bli påkommen. På jobbet, i bastun på gymmet, på tåget, på uteplatsen hemma till exempel.

Jag är morgonkåt, så favoritstunden är på morgonen när jag precis har vaknat.
 

Wotan

Medlem
Kön
Man
Oj, ska man försöka sålla ut en favorit från den digra listan av fantastiska onanimöjligheter? Det finns så många olika miljöer och tidpunkter, och omväxling förnöjer ju.

Håller med missSecret här innan. De små luckorna mitt i den vanliga vardagen inbjuder verkligen till smek! Lägger därför till några i den listan;

I bilen, i skogen och i tvättstugan.

Och angående tidpunkt: Lite då och då under en hel dag, utan att komma. Vad sägs om den? Fler än jag som gillar att dra ut på saker?
 
Toppen