Var sätter man lämpligast in en kontaktannons?

anders73

Medlem
Kön
Man
Jag vill sätta in en kontaktannons där jag söker en seriös hetero man mellan 25-40. Jag söker helt enkelt en person som vill träffas och runka, kolla på film och kanske, kanske ägna sig åt väldigt lätt BS, typ lätt beröring. Det ska gärna vara en man som är i ett stabilt heteroförhållande, gift/sambo (gärna familj).

Var hittar jag en seriös sajt för detta? Gärna gratis, men jag kan tänka mig att betala en slant om det ger bra svar.

Tacksam för (seriösa) svar i forumet!
 

masturbator

Medlem
Kön
Man
Hej!

Tror risken är lite större att du träffar på "wierdos" på siter för sexkontakter. Om du istället skaffar konto på tex happy pancake och söker på killar som vill träffa killar så har du nog bättre förutsättningar.

Låter trevligt, att sitta och smeka kuken intill en annan man.. Jag fantiserar om sånt, men vågar inte ta steget fullt ut. Tror att det skulle bli fiasko för min del tyvärr.

Lycka till!
 

anders73

Medlem
Kön
Man
Hej!

Tror risken är lite större att du träffar på "wierdos" på siter för sexkontakter. Om du istället skaffar konto på tex happy pancake och söker på killar som vill träffa killar så har du nog bättre förutsättningar.

Låter trevligt, att sitta och smeka kuken intill en annan man.. Jag fantiserar om sånt, men vågar inte ta steget fullt ut. Tror att det skulle bli fiasko för min del tyvärr.

Lycka till!

Tack, ska kolla upp den sajten!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Lycka till men det ärr svårt att få kontakt med killar som menar allvar - dvs. inte bara snackar och sedan fegar ur. Finns säkert en hel del skum,t folk också - som du bör akta dej för...[:(!]

God jaktlycka!

/ I
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Lycka till men det ärr svårt att få kontakt med killar som menar allvar - dvs. inte bara snackar och sedan fegar ur. Finns säkert en hel del skum,t folk också - som du bör akta dej för...[:(!]

God jaktlycka!

/ I

Håller med!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Samtidigt måste det väl finnas många som precis som jag verkligen vill detta? :oops:

Vi är en hel del i den gruppen kan jag säga - jag har tänkt samma tanke som du, men samtidigt upplevt rätt många "snackepellar"; läses mycket snack med lite verkstad...

Droppa ett mess om du vill prova på riktigt.... :)

/ I
 

piggis

Medlem
Kön
Man
jag vill också men är för feg. däremot skulle jag gärna kunna tänka mig att börja skriva lite med dig, kanske skicka lite bilder och cama, om du vill? :p
 
Toppen