Varför är det så svårt att få någon att komma genom en avsugning?

Pekdonet

Medlem
Kön
Man
Jag har sugit kukar och slickat fittor. I det senare leder det oftast, förhoppningsvis, till hennes orgasm.
men med killar kan mag suga sig trött 14-25 minuter, utan det händer inget förrän ägaren intensiv runkar och jag blir snuvad på ”desserten””. varför blir det så?
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har sugit kukar och slickat fittor. I det senare leder det oftast, förhoppningsvis, till hennes orgasm.
men med killar kan mag suga sig trött 14-25 minuter, utan det händer inget förrän ägaren intensiv runkar och jag blir snuvad på ”desserten””. varför blir det så?
Känner igen det.... Ytterst sällan någon har sugit av mig till orgasm, utan jag har själv fått ta 'saken' i egen hand på slutet. Antagligen blir man inte tillräckligt stimulerad för att nå orgasm, tror jag. Inte svårare än så...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Tur att vi alla är olika :love: Håller med om att det kan vara svårt att komma vid en avsugning men vissa gånger, om det beror på vad man fantiserar om, så kommer man lätt.
Det beror till stor del hur den som suger behandlar kuken. Vissa kan 'suga bättre' än andra, men det är också från fall till fall. Själv vet man bäst och känner hur hårt och vilken rytm som ger mest känsla
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Varit sexuellt aktiv i ca 35 år. Detta inkluderar tre längre förhållande och runt 50 st ons.
Endast två gånger har jag kommit vid en avsugning utan att själv behöva hjälpa till..
Obs!
Har ingen erfarenhet av killar och vet inte om det skulle påverka min statistik :p
 

LindaEP

Välbekant medlem
Enligt min erfarenhet så har killar haft lättare att spruta om de munknullar mig än om jag "bara"' suger och killen är passiv. Att vara aktivi ligger nog i killars gener. Att bara passivt ta emot kanske inte är tillräckligt för att tillfredställa det ömtåliga manliga egot.....
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Enligt min erfarenhet så har killar haft lättare att spruta om de munknullar mig än om jag "bara"' suger och killen är passiv. Att vara aktivi ligger nog i killars gener. Att bara passivt ta emot kanske inte är tillräckligt för att tillfredställa det ömtåliga manliga egot.....
Åh där satt den!
Klockren analys:ROFLMAO:
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Enligt min erfarenhet så har killar haft lättare att spruta om de munknullar mig än om jag "bara"' suger och killen är passiv. Att vara aktivi ligger nog i killars gener. Att bara passivt ta emot kanske inte är tillräckligt för att tillfredställa det ömtåliga manliga egot.....
Tvärtom. Jag kommer lättare av att någon suger än att jag knullar vagina, anal eller mun. Lyxen av att få oralbehandling av någon som gillar det är oerhört tändande. Min manlige kk flera andra män jag sugit till sprut är likadana.
 

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Min tjej vet precis hur man gör. :)
- Bearbetar ollonet med munnen, riktigt kladdigt och med variation i intensitet.
- Runkar skaftet med ena handen eller båda.
- Smeker pungen med den lediga handen. Kramar lätt och lek med sprutkulorna.
- Varierar med att bara runka. Ger kuken tid att bli riktigt hård och fortsätter sen med munnen...

= Garanterad orgasm (för mig) :)
 

KilleOstergötland

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Jag har sugit kukar och slickat fittor. I det senare leder det oftast, förhoppningsvis, till hennes orgasm.
men med killar kan mag suga sig trött 14-25 minuter, utan det händer inget förrän ägaren intensiv runkar och jag blir snuvad på ”desserten””. varför blir det så?
Vill man vara cynisk så är det enkla svaret att det är lättare för tjejer att fejka och att det därför lika gärna kan vara så de får orgasm mer sällan genom oralsex, känslan är att kvinnor tyvärr känner att killen de har sex med får sitt ego sårat om han inte kan få henne till orgasm genom oral stimulering.
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Av mina upplevelser är det ju inte som i porren där det räcker med att bara suga för att killen ska spruta. Händerna behöver användas i kombination med mun och tunga. Men det är många gånger killen fått runka sista biten själv ändå. Det är inget jag stört mig på dock. :)
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Av mina upplevelser är det ju inte som i porren där det räcker med att bara suga för att killen ska spruta. Händerna behöver användas i kombination med mun och tunga. Men det är många gånger killen fått runka sista biten själv ändå. Det är inget jag stört mig på dock. :)
Ibland tar det tid. Men, som jag skrivit i mina sexminnen, så kan det gå för honom bara med hjälp av min mun. Kanske en bi-spänning
 

Man1978

Välbekant medlem
Kön
Man
Av mina upplevelser är det ju inte som i porren där det räcker med att bara suga för att killen ska spruta. Händerna behöver användas i kombination med mun och tunga. Men det är många gånger killen fått runka sista biten själv ändå. Det är inget jag stört mig på dock. :)

Tycker mig se en markant skillnad i porren om man kollar över tid. Under 70 och 80 talet tycker jag det verkar vanligare att killarna kan knulla eller att tjejen kan runka eller suga dem till utlösning medan det längre fram i porrhistorien blir mindre vanligt. Oftast måste killen själv runka till sprut.
 
Toppen