Varför är det så svårt att få någon att komma genom en avsugning?

C

coolball4fun

Gäst
Kör in kuken till jag kväljs jo jag tackar

Min sambo låter mig göra det ibland men jag gör det enbart när hon vill och styr mig med en hand på rumpan som berättar hur fort och hur långt in. Fungerar väldigt bra men det bygger på tillit.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Min sambo låter mig göra det ibland men jag gör det enbart när hon vill och styr mig med en hand på rumpan som berättar hur fort och hur långt in. Fungerar väldigt bra men det bygger på tillit.
Har du frågat henne om hon njuter av det eller gör det för att du njuter av det?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag gillar inte att suga kuk jag älskar det OM jag vet att mannen med kuken ifråga njuter lika mycket som jag gör
Ögonkontakt! När du ser hur blicken blir glansig och pupillen vidgas har du honom i din makt.

Den bästa jag varit med ansåg att kuksugning var en dominant handling och ett sätt att kontrollera mannen.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Man ska inte dra förhastade slutsatser…
Nej så klart inte! Men jag är öppen för en förklaring! Jag citerar:

"Den bästa jag varit med ansåg att kuksugning var en dominant handling och ett sätt att kontrollera mannen."
Slut citat
Hur kan detta tolkas annorlunda?
 
C

coolball4fun

Gäst
Har du frågat henne om hon njuter av det eller gör det för att du njuter av det?

Självklart, egentligen har jag alltid varit obekväm med att bli avsugen av någon anledning och ät fortfarande ganska obekväm med det.

Jag går igång på att se henne njuta av sexuell stimulans. T.ex att jag går ner på henne eller att hon är påväg att komma.

Jag har lärt mig att tycka om avsugning pga kvinnor som vill ha min kuk i deras mun och känna den pulsera vid utdösning. Tyvärr har jag personligen inte kommit förbi den spärren att komma av enbart mun och tunga.

Föredrar fortfarande gammalt hederligt knull där man ser varandra i ögonen och kommer i takt och bygger upp lusten tillsammans.

Att hon väljer att drn djupt ner är någonting som hon ser som en utmaning och en kul grej och Självklart tycker jag det är skönt men har aldrig tagit det initiativet själv.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Nej så klart inte! Men jag är öppen för en förklaring! Jag citerar:

"Den bästa jag varit med ansåg att kuksugning var en dominant handling och ett sätt att kontrollera mannen."
Slut citat
Hur kan detta tolkas annorlunda?
Det är ju hon som anser att det är en dominant handling. Vilket är helt ok för mig, men jag ser det inte så. Jag ser det som en stunds njutning på högsta nivå där båda får utlopp på sitt sätt. Alla inblandade nöjda tillsammans. Klassisk win-win.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inga problemmed orgasm och sprut om någon sugar mig, gäller att vi är på samma nivå, helst helnakna och lika kåta. Hade en kompis för många år sedan han var duktig suga av mig. Han älskade suga kuk så han lade ner hela sin själ i det. Svårt beskriva men när jag närma mig klimaxen så blev han intensivare i sugandet, han runka och smekte mig samtidigt. Då visste jag att han själv fick en orgasm så då kunde jag njuta av min. Samma var när jag sög honom så vanligast var 69 an, vi kom oftast samtidigt.
Men detta är historia i dag, var över 50 år sedan.
 

Coq4Fun

Välbekant medlem
Kön
Man
B/J ger inte alls samma intensiva stimulans och förutsätter att den avsugne redan har uppnått en nivå av stark upphetsning.
Det beror nog alldeles på. Jag tycker det visst kan ge en nog så "uppfyllande" och kroppslig stimulans. Inte bara m förutsättning av tidigare stark upphetsning. Det som nog oftast saknas vid B/J är att det klaras av på alldeles för kort tid, koncentrerar sig bara på ett enda ställe. Då hinner varken kropp eller hjärna med i svängarna. Ger man sig gott om tid och i lugn o ro kan bygga upp begär, kåthet och inte minst den erotiska beröringskänsligheten på kroppen, så kan det enligt min erfarenhet vara minst lika skönt o förlösande med ett B/J som ett samlag.
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det är ju hon som anser att det är en dominant handling. Vilket är helt ok för mig, men jag ser det inte så. Jag ser det som en stunds njutning på högsta nivå där båda får utlopp på sitt sätt. Alla inblandade nöjda tillsammans. Klassisk win-win.
Med andra ord: Den bästa du varit med om (som var det första jag reagerade på)
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Självklart, egentligen har jag alltid varit obekväm med att bli avsugen av någon anledning och ät fortfarande ganska obekväm med det.

Jag går igång på att se henne njuta av sexuell stimulans. T.ex att jag går ner på henne eller att hon är påväg att komma.

Jag har lärt mig att tycka om avsugning pga kvinnor som vill ha min kuk i deras mun och känna den pulsera vid utdösning. Tyvärr har jag personligen inte kommit förbi den spärren att komma av enbart mun och tunga.

Föredrar fortfarande gammalt hederligt knull där man ser varandra i ögonen och kommer i takt och bygger upp lusten tillsammans.

Att hon väljer att drn djupt ner är någonting som hon ser som en utmaning och en kul grej och Självklart tycker jag det är skönt men har aldrig tagit det initiativet själv.
Låter inte alls som en skön relation. Att göra något som du själv inte inte njuter av är själsdödande och inte minst utplånande! Vem är du då till sist? Någon som finns för att tillfredsställa andra???

Du är värd både mer och bättre tycker jag då utan att bli tillfrågad om du vill ha ett svar så bry dig inte om mig - bry dig om dig
 

Grottan

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Det känns som att du anstränger di för att missförstå,
Jag citerar dig

"Den bästa jag varit med ansåg att kuksugning var en dominant handling och ett sätt att kontrollera mannen."

Var och när förstår jag inte att det är din egen bedömning om att det är den bästa du varit med?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag citerar dig

"Den bästa jag varit med ansåg att kuksugning var en dominant handling och ett sätt att kontrollera mannen."

Var och när förstår jag inte att det är din egen bedömning om att det är den bästa du varit med?
Du blandar två saker:
1. Hon anser att det är en dominant handling.
2. Hon gör det bättre än alla andra som jag varit med.

De två sakerna råkar sammanfalla i samma person. Dock är det inte på grund av punkt ett som punkt två infaller.
 
Toppen