Varför är smygtittande härligt

PeterBengtsson

Välbekant medlem
Ålder
53
För ett par dagar sen såg jag en granne byta om igenom ett fönster.
För någon sekund såg jag en glimt av hennes bröst.
Det gjorde mig kåt.
Men om vi bastat nakna tillsammans hade jag inte tänkt på samma upphetsning. (Jo lite, men inte samma)
Är det fler här som tänder extra på det man inte borde fått se?

Malmo_Man

Välbekant medlem
Kön
Man
Var på semester med vänner för några år sedan, såg kompisens fru i badrummet av misstag, hon var naken på överkroppen, det pirrade till direkt och jag blev kåt.
Till saken hör att jag sneglat på hennes bröst länge , speciellt när hon har lite tightare kläder men har inte blivit kåt som jag blev när jag såg henne av misstag.

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är väl en kombination av det förbjudna och det oväntade eller det som inte passar in i sammanhanget.

Man får ett litet pirr av att ha sett något som inte var menat för en; det blir som en hemlighet.

Sen är det något med att det är oväntat och inte "ska" vara där. Jag jämför det med när man får upp nån som visar lite mer än väntat på instagram eller så. Att det sker i ett sammanhang där det inte borde är också kittlande.

Newhero60

Aktiv medlem
Kön
Man
För ett par dagar sen såg jag en granne byta om igenom ett fönster.
För någon sekund såg jag en glimt av hennes bröst.
Det gjorde mig kåt.
Men om vi bastat nakna tillsammans hade jag inte tänkt på samma upphetsning. (Jo lite, men inte samma)
Är det fler här som tänder extra på det man inte borde fått se?
Härligt även lyhörda hotell när man hör hur någon knullar rummet bredvid

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Att se det som inte är meningen att man ska se är oftast spännade.Fick se fruns väninna för några år sen.Vi var på Gran Canaria och delade lägenhet med henne.Det var badkar och hon duschade i det med ett duschdrapperi .Frun sminkade sig samtidigt och dom pratade med varann.Jag tittade in och gläntade på drapperiet från andra hållet och fick se henne bakifrån på alla fyra i badkaret(Läcker vy)frun såg vad jag gjorde och log.Det minnet får mig kåt än idag.

Newhero60

Aktiv medlem
Kön
Man
På ett hotell i Skene med egna terrasser gick jag förbi ett rum med öppna dörrar o där låg ett par i knullade smygtitta in i hon såg mig men dom fortsatte
Att se det som inte är meningen att man ska se är oftast spännade.Fick se fruns väninna för några år sen.Vi var på Gran Canaria och delade lägenhet med henne.Det var badkar och hon duschade i det med ett duschdrapperi .Frun sminkade sig samtidigt och dom pratade med varann.Jag tittade in och gläntade på drapperiet från andra hållet och fick se henne bakifrån på alla fyra i badkaret(Läcker vy)frun såg vad jag gjorde och log.Det minnet får mig kåt än idag.

cujo247

Medlem
Det är väl en kombination av det förbjudna och det oväntade eller det som inte passar in i sammanhanget.

Man får ett litet pirr av att ha sett något som inte var menat för en; det blir som en hemlighet.

Sen är det något med att det är oväntat och inte "ska" vara där. Jag jämför det med när man får upp nån som visar lite mer än väntat på instagram eller så. Att det sker i ett sammanhang där det inte borde är också kittlande.
Mycket bra beskrivet

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Som ett exempel på när det man ser och upplever inte egentligen passar in i sammanhanget var jag på gymmet i dag. Medan jag stod och grejade med en skivstång gick det förbi en kvinna i korta vita tights och träningstopp. Tightsen satt som ett andra skinn över hennes lår, höfter och blygd, och jag kände hur det genast ilade i pungen av att följa venusbergets mjuka linje från magen och nedåt med blicken.

Det är lätt att hitta bilder på tjejer som visar både mer och mindre i syfte att vara sexiga, men just det avslappnade sammanhanget där jag fick möjlighet att beundra henne gjorde det långt mer kittlande.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Både min lillasyster och kusin bröst har jag sett av misstag, på sommaren när det ibland solar och badar utan överdel är det en helt annan sak, klart vackra bröst då också men inte upphetsande, det är ju släkten.

AndLargbg

Välbekant medlem
Smygkika eller liknande är ju så upphetsande. Minns 2 tillfällen när jag kanske kan vart 16-17 och granntjejen var 2 år yngre. Det var mörkt ute och såg då in i deras kök där hon stod i BH och byxor hon smet snabbt iväg när hon såg mej. Men tänkte då att hon springer säkerligen till sitt rum så jag smet in på deras baksidan som omringades av en stor hög häck så där var kolmörkt. Backade in i häcken och såg henne i hennes rum i BH och när hon tog av denna och satte på sej nattkläder. Skakade som få och kom fort utanför

oneswed

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
På gymmet för några år sedan.
En ny tjej där, ca 17-18, som gick i tshirt och ett par gamla fotbollsshorts.
Hon satte sig i benpressen, och jag råkade stå på andra sidan om den. När hon satte upp fötterna på plattan, så såg jag att det fanns inga innerbyxor i shortsen, och hon hade inga trosor heller.
Jag stod väldigt bra placerad, ca 1.5 m ifrån, hon såg inte mitt huvud, för maskinen skymde det.
Anade fittan genom ena benet på hennes shorts, men när hon sänkte plattan (benen hamnar som hon sitter på huk då). Så öppnades benet i shortsen så hela fittan kom fram, hon verkade inte märka något, utan körde sakta upp och ner.
Varje gång hon sänkte vikten kom fittan fram, och läpparna öppnade sig.
Hon var för övrigt en äkta rödhåring ;).
Stod lä ge och spanade in hennes härliga fitta, med ett bultande stånd i byxorna.
När hon var klar fick jag smita in på toaletten och runka av mig.
Tyvärr hade hon andra byxor nästa gång hon var på gymmet.

Nylontrans

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag hade en skön upplevelse för några månader sedan. Jag är crossdresser och klär mig i damunderkläder. Köper ofta damunderkläder i butiker på stan. Jag är helt öppen med att jag är crossdresser, så när jag besöker dessa butiker säger jag direkt att jag ska ha plaggen själv, jag är crossdresser. Fördelen är då att jag kan få prova plaggen. Det är aldrig några problem. Kvinnor får ju prova underkläder, så varför skulle inte män få göra det?
En dag besökte jag en butik för att köpa nya underkläder. Valde ut en behå med matchande trosor. Frågade om jag fick prova dem. Jovisst! Denna butik hade flera provhytter som låg på rad. De hade draperier som "dörr", men även draperier som "mellanvägg" mellan provhytterna. Jag gick in i en hytt, klädde av mig och tog på mig både behån och trosorna. När jag stod framför spegeln för att kolla mig själv, så hörde jag hur någon kom in i hytten bredvid. Då upptäckte jag att det fanns en liten glipa i draperiet mot nästa provhytt. Så jag smög fram och kikade. Då såg jag en kvinna som började klä av sig. Tog av sig kappan, tog av sig blusen, tog av sig sin egen behå. Stod med blottade bröst. Sedan tog hon på sig butikens behå och granskade sig själv i spegeln.
Jag såg allt detta. Och blev förstås helt vansinnigt kåt. Kuken stod stenhård inne i mina trosor. Jag var helt enkelt tvungen att dra ner trosorna, ta fram kuken och börja runka. Snart kom min utlösning. Jag sprutade satsen i ena handen, lyfte handen till munnen och slickade i mig hela satsen. Sedan klädde jag på mig och lämnade hytten. Gick till kassan och betalade för behån och trosorna. Där stötte jag ihop med kvinnan i grannhytten. En ganska attraktiv kvinna i 50-årsåldern.
Sedan gick jag hem och runkade, Behövde dra av två sprut till för att dämpa min kåthet.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Jag hade en skön upplevelse för några månader sedan. Jag är crossdresser och klär mig i damunderkläder. Köper ofta damunderkläder i butiker på stan. Jag är helt öppen med att jag är crossdresser, så när jag besöker dessa butiker säger jag direkt att jag ska ha plaggen själv, jag är crossdresser. Fördelen är då att jag kan få prova plaggen. Det är aldrig några problem. Kvinnor får ju prova underkläder, så varför skulle inte män få göra det?
En dag besökte jag en butik för att köpa nya underkläder. Valde ut en behå med matchande trosor. Frågade om jag fick prova dem. Jovisst! Denna butik hade flera provhytter som låg på rad. De hade draperier som "dörr", men även draperier som "mellanvägg" mellan provhytterna. Jag gick in i en hytt, klädde av mig och tog på mig både behån och trosorna. När jag stod framför spegeln för att kolla mig själv, så hörde jag hur någon kom in i hytten bredvid. Då upptäckte jag att det fanns en liten glipa i draperiet mot nästa provhytt. Så jag smög fram och kikade. Då såg jag en kvinna som började klä av sig. Tog av sig kappan, tog av sig blusen, tog av sig sin egen behå. Stod med blottade bröst. Sedan tog hon på sig butikens behå och granskade sig själv i spegeln.
Jag såg allt detta. Och blev förstås helt vansinnigt kåt. Kuken stod stenhård inne i mina trosor. Jag var helt enkelt tvungen att dra ner trosorna, ta fram kuken och börja runka. Snart kom min utlösning. Jag sprutade satsen i ena handen, lyfte handen till munnen och slickade i mig hela satsen. Sedan klädde jag på mig och lämnade hytten. Gick till kassan och betalade för behån och trosorna. Där stötte jag ihop med kvinnan i grannhytten. En ganska attraktiv kvinna i 50-årsåldern.
Sedan gick jag hem och runkade, Behövde dra av två sprut till för att dämpa min kåthet.
Mmm inspirerande …. Det låter härligt

Toppen