Varför aldrig något nytt??

V

Vanton

Gäst
Varför skriver vi(killarna) bara om våra kukar hela tiden? om hur stora de är, hur mkt man sprutar... kolla tjejernas, där har man lite variation på frågorna i alla fall...
 
V

Vanton

Gäst
Jo, det är ju rätt smart tänkt av dig...:D. Får se om det kommer någon snilleblixt snart;)
 

Indira

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Den här diskussionen var uppe tidigare Vanton. Kolla in under "Kukfixerat läge", en tråd jag startade utifrån samma undran som du har.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
Men ibland finns faktiskt nya ämnen. Det finns exempelvis en tråd längre ner som heter "Extremt udda sexuell fantasi" som som över 400 läst men som fyra(!) svarat på. Ett mycket smalt ämne i och för sig, men det finns ju massor av andra trådar som verkar kul, som nästan ingen svarar på. Det finns så klart undantag...

Men ofta är det tjejerna som står för de bästa frågorna och svaren, vilket är väldigt roligt. Men vi killar kunde kanske vara mer fantasifulla...

Skärpning nu och fram med fantasin...
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Jag tror att killar gärna diskuterar kuk och allting som rör vid ämnet kuk, för att det finns ett stort behov av att diskutera det - med andra killar, gärna av samma läggning.

På såna här forum kan ju alla bara släppa på hämningarna och prata på. I verkliga livet är det inte alltid så lätt, speciellt inte om man e strejt. Det är ju allmänt accepterat att man kan snacka om brudar, tuttar, häckar osv, men att snacka med sina kompisar om hur ens kuk e tillräckligt stor, om den ser schysst ut, hur långt man sprutar, dela med sig runk-tips, om man nån gång har haft homo-fantasier och om vad osv osv - ja allting som rör sex och den egna mans-kroppen - är inte lika lätt.

Eftersom jag spelar "på andra planhalvan" tycker jag det känns helt naturligt att snacka om det. Trots det kan jag ändå inte skryta med att vara speciellt öppen i verkliga livet. Inte mer än nån annan.

Jag tycker också att det känns riktigt uppfriskande att se så många strejta killar bara "unwind" och ohämmat diskutera. Det är inte "gay" eller nåt att göra det. Det faktum att man som kille oavsett läggning behöver ventilera ämnet betyder att det inte är det. Kanske jag generaliserar, i så fall ber jag om ursäkt.

I vilket fall som helst, prata på, gubbar! ;)
 
Toppen