Varför gör det så jävla ont!!!!

Clansman

Ny medlem
Kön
Man
Mitt ex efter typ 5 månader är gravid med en kille som hon knappt känner och knappt har känslor för. Hon säger till mig att det var en olycka men jag vet många gånger att det finns inte något som heter "olycka" och nu är hon också rädd för att förlora mig som vän. Hon ska försöka att få det funka mellan honom och henne för branet skulle. Och en stor del av mig hoppas att det inte ska funka. Jag tycker inte hon ska komma undan så lätt efter hon har sårat mig så djupt. Det var min dröm att få henne gravid inte någon bar snubbe. Det är väl därför det gör så ONT.
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kan bara hålla med; olyckor finns inte. Endast det fria valet, och där även valet att chansa. Ibland chansar man och drar en nitlott, men det är fortfarande ens eget val inte olycka.

Du har all rätt i världen att vara sårad och tänka hur ondskefullt du vill, underligt vore annars. Om du vore likgiltig skulle det ju bara visa att den tid ni hade inte betydde något för dig. Det är bara de man verkligen älskar som in i märgen kan såra en.

Sedan är väl frågan om man skall hålla käft om vad man tänker? Jag antar att det är ens eget samvete som sätter gränsen där, oftast är det nog bättre att hålla tand för tunga och vänta ut. I slutändan är det ju viktigast att du kan somna gott om natten.
 

FrågaOlle

Medlem
Kön
Kvinna
jag hade lämnat henne..hatar otrohet så fruktansvärt mkt..
man får lära sig från sina misstag o aldri göra om dem igen..
varför va otrogen när man har en partner?
något som heter olyckor finns aldrig..
vad hon gör får hon ställa sig till full ansvar..
ja hoppas du följer ditt hjärta..
 

Clansman

Ny medlem
Kön
Man
Det ända rätta är att jag klipper av kontakten. Det som får mig att sova är när jag tittar på tv:)! Men visst hon betyder väldigt mycket för mig och hon gör det fortfarande men som sagt hon har satts sig i en sits som hon har svårt att ta sig ur. Och samtidigt så sårar hon mig med att vi kanske någon gång i framtiden hitta tillbaka. Nu har jag hört att han är snäll och hjälpsam och romantisk. Så det är ju inte så kul att höra det. Men jag hoppas fortfarande att det ska gå åt pippan. Så känner ja tack vare hennes svek av mitt förtroende. Jag menar det att det är ju halv hjärtat från henne men jag bry mig inte längre. Hon kan hat när hon står i där ensam.
 
Toppen