varför porr?

pecell

Ny medlem
Kön
Man
Tanken har slagit mig varför många av oss människor tycker om att titta på porr.

Själv är jag väldigt förtjust i filmer där tjejer onanerar med dildos. Det jag tycker om är att se dem njuta av sin fitta och kön.
Kanske är det också så att jag blir upphetsad av att se dem göra sådant jag inte kan göra med min kropp. Att njuta riktigt så är jag inte kapabel till verkar det som. Har ibland tänkt att jag hellre än knulla dem skulle vilja vara dem.

Varför tycker du om att se porr? Vad är det som hetsar upp dig?
 

pecell

Ny medlem
Kön
Man
Jag trodde nog att få skulle svara. Kom igen nu.
Du som tittar på porr. Finns det något som får dig mer än annat att göra det?
Eller vill du helt enkelt bara se andra ägna sig åt sex på olika sätt?
 

reptilen

Välbekant medlem
Kön
Man
För mig är porr ett sätt att "turboladda" mina fantasier och på så sätt nå en högre nivå av njutning. Känns skönt att drömma sig in i det man ser och komma bort från vardagens lunk.
Ju högre kvalitet på porren desto bättre tycker jag. Dock inte för mycket så det känns för tillgjort, måste ju finnas passion oxå:cool:
 
G

Guest

Gäst
Porren får hjälpa när fantasin tar slut. Fast kan tycka dt är bra med porr även när man inte runkar. Jag kan komma hem, ta nåt och käka och starta nåt skönt porrklipp. Favoriten? Brutalt, amatör, hög kvalitet, lesbiskt. Det i kombination kan inte vara mer najs att slå på till frukosten :oops:
 

on

Medlem
Kön
Man
Folk har väl i alla tider blivit kåta som djur av olika erotiska saker.

Tacka vet jag romartiden när man fick se allt live.
 

sexsugen78

Medlem
Ålder
45
Kön
Man
Med porr blir mina egna små stunder mycket skönare... Inga problem att komma på bra fantasier utan allt finns framför ögonen.
 
Toppen