Varför stor kuk?

  • Thread starter WickedPussyCat - stängd på egen begäran
  • Startdatum
W

WickedPussyCat - stängd på egen begäran

Gäst
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)

nu har jag inte haft så många men...

Jag vet att jag är för trång för att kunna ta för stora.
Visst de stora kan var fina att se....en del bara ;)
men 13-15 verkar vara min melodi....passar min mus!:p
 
G

Guest

Gäst
Jag har inte funderat så mkt på mina erövringars storlek.;) Alla har varit bra men säkert varit olika till storlek.. JAg tycker alla jag varit med sett stora ut men kanske inte varit... :)

Mannen min har 18cm och det är helt perfekt... :p
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmmm....skönt att höra kommentarerna. Det stärker självförtroendet på lilla mig som har normallängd men är betydligt grövre än normalt.

Ha det bra !
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Hej.
Personligen älskar jag kukar med en rejäl vänsterböj, lila & spegelblankt ollon samt ett ådrigt skaft. Det är bomull för ögonen.
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tror oxå att det är en typisk killgrej att vara så nojig över storleken. Jag är personligen väldigt förtjust i stora kukar, men jag anser att det är tekniken som räknas;) Jag har haft killar som inte direkt har varit speciellt "duktiga" i sängen, och då har det ju inte med storleken att göra! Jag kan bli rejält stimulerad av två fingrar, och dom är ju knappast över 15 cm:D
 
Kön
Kvinna
Är ju tio ggr viktigare att killen vet vad fan han sysslar med om han är väl utrustad. Kan bli väldigt obehagligt annars...

Visst, estetiskt kan en stor vara fint...men jag bryr mig egentligen inte när det kommer till kritan.
 

Hoeberl

Medlem
Kön
Man
Skulle väl tro att många killar kanske ser det som en utväg att täcka över bristande teknik med storleken. jag vet inte, har aldrig haft ångest över min storlek mer än i vissa ställningar där jag önskar några centimeter till för att komma längre in.

Sen är det av någon jävla anledning väldigt käsnligt för en kille om det där med storlek, jag kan verklgien itne begripa varför men det är väl en rädsla för att itne räcka till. De tycker väl att det är bättre för mcyekt än för ltiet.

Jag skriver "de" för att jag inte tänkt i de banorna förr.
 
E

erotica666 [lämnat in]

Gäst
För egen del kan jag känna att en mindre stake typ 13- 14 cm inte ger mig den njutning jag kräver. Fast det beror också mycket på hur grov den är..... Vill verkligen känna staken i mig så att säga....... Kring 18 - 20 cm är det bästa.....
 

totte

Medlem
Kön
Man
Jag tycker att en rejält lång och grov kuk är upphetsande visuellt, men en lite kortare (och grov) är det som känns bäst när man har sex...
 

Zekq

Ny medlem
Ålder
35
Kön
Man
Är de nån mer än jag som tycker att en kuk över 17 cm är för stort?

Fattar inte att folk är så besatta över 25-cms-kukarna!
1.De är fult, ser nästan groteskt ut
2.De gör ont(!!!!!!!!!!!)
3.Större är slappare



Tycker att 13 cm är alldeles lagom :) och ju grövre(tjockare) desto bättre ;)

nu har jag inte haft så många men...

Jag vet att jag är för trång för att kunna ta för stora.
Visst de stora kan var fina att se....en del bara ;)
men 13-15 verkar vara min melodi....passar min mus!:p


då har amn tur då ;)... har 15,5 cm ^^
trodde alltid för att man var för liten eller något annat sånt kul... bra att veta att ni tycker 15cm är bäst ^^
 

hanna82

Medlem
Kön
Kvinna
Som tidigare sagt, en stor kuk är facsinerande att smeka och leka med, men kan va svår att suga och ont att få i sig om inte killen vet vad han gör..
 

Benster112

Medlem
Kön
Man
Storleken HAR betydelse för män. Vi bryr oss kanske inte så mycket om andras storlek så mycket som om vår egen.

Många (både tjejer och killar) indikerar att stora kukar är härliga att titta på och leka med, men att de inte funkar så bra i praktiken. Jag tror det är det som allt bottnar i.

Det är det första intrycket av ens kuk, man som kille vill ska vara imponerande.
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Storleken HAR betydelse för män. Vi bryr oss kanske inte så mycket om andras storlek så mycket som om vår egen.

Många (både tjejer och killar) indikerar att stora kukar är härliga att titta på och leka med, men att de inte funkar så bra i praktiken. Jag tror det är det som allt bottnar i.

Det är det första intrycket av ens kuk, man som kille vill ska vara imponerande.

Om du har rätt utstrålning och första personliga intrycket får mig knäsvag så spelar det ju ingen roll...

sedan spelar det ingen roll om den är stor o härlig att se på om man inte kan använda den? vad har man då för nytta av den......vem älskar frasen SE MEN INTE RÖRA?

Det är när den är i musen den gör susen! :p

Puss puss*
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag har väl en någorlunda stor kuk, 20cm. Kvinnor har ibland kommenterat den med det tydliga syftet att jag ska bli stolt. Det kändes bra när jag var yngre, kompenserade för dåligt självförtroende och komplex för mitt utseende.

Egentligen ser jag inte så illa ut och har fått mycket mer komplimanger för mina ögon, min kropp, mina händer o.s.v. Men det har jag aldrig kunnat ta till mig. Så jag har gått runt som en idiot och vägrat tro på att jag ser bra ut, men tänkt att "min kuk är i alla fall stor". Tragiskt och komiskt på samma gång. Vi män har ett mycket märkligt förhållande till våra kukar.

Men i alla fall är det viktigaste hur vi för våra kukar. Vad jag vet så är fittan känsligast i mynningen och en bit in.
 

Cispin

Medlem
Kön
Man
Måste bara säga; Härligt o se att tjejerna föredrar olika storlekar!
Har sett såå mycket bullshit om "Storleken har betydelse!", "Ju större, desto bättre!" osv.
:)
 
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Återger här en förkortat berättelse från okänd kvinna där storleken för henne var av betydelse.

Samtliga män som jag varit med har haft standardmått på sina penisar(som anges i frågespalter m.m).
Så träffade jag då mannen som gav mig svaret på frågan om storlekens betydelse.
Första gången vi var tillsammans fick jag en chock när han tog av sig kläderna
och fick se hans kuk i fullt stånd.
Kuken var så grov att jag inte kunde omsluta den med mina händer,längden över 25 cm.

Först trodde jag det skulle vara omöjligt att ta emot den grova kuken men han körde försiktigt in den en liten bit i taget.
För första gången kände jag mig riktigt utfylld och jag kände att orgasmen var på väg innan han ens hunnit halvägs.
Jag var tvungen att be honom vänta ett tag.Efter en stund fortsatte han långsamt föra in kuken och jag kände att hela jag blev utfylld.
Innan han börjat jucka kom orgasmen som kändes i hela kroppen ut i minsta del.
Jag hade inte trott att det var möjligt att få en sån intensiv orgasm.
När han väl började röra på sig fick jag flera orgasmer.
Nu har jag blivit så fixerad vid "bilden"på hans stora kuk att jag ofta måste onanera och tänka på hans kuk för att inte gå under av kåthet och längtan.


Där hade storleken XXXLarge betydelse
:)
 
Toppen